Martijn, ik denk dat de inkoper mijn telefoonnummer verkeerd heeft opgeschreven. Nul gemiste berichten.
Ik hou er over op naar jou toe. Dat wil niet zeggen dat ik de zaak laat rusten, ik geef het uit handen.
Lees de berichten boven nog eens door, en pak dan op dat commercie meer is dan een afspraak met de wijkagent. Ik heb de laatste dagen veel inzicht in jouw wereld gekregen en hoe jij er over denkt.
Ik hou er over op naar jou toe. Dat wil niet zeggen dat ik de zaak laat rusten, ik geef het uit handen.
Lees de berichten boven nog eens door, en pak dan op dat commercie meer is dan een afspraak met de wijkagent. Ik heb de laatste dagen veel inzicht in jouw wereld gekregen en hoe jij er over denkt.
Een verkeerd nummer opgeschreven heeft die inkoper echt niet, hij vergist zich ook niet in een nulletje extra bij een inkoop bedrag... Jij bent gewoon niet gebeld en er is gehoopt dat het met een sisser zou zijn afgelopen, goed van jou om dit te delen met ons allen. Misschien zou jij foto's willen plaatsen van het telefoonnummer zoals dat nu op je bord zichtbaar is en van het serienummer? Ik denk dat iedereen hier wel heel benieuwd is hoe duidelijk het was dat er iets niet in orde was bij de inkoop....