ErikFanatic
|
Kris @ Oosterschelde met een Best TS 9m Marc @Brouwersdam met een Flysurfer Speed5 9m Erik @ IJburg met een Ozone Edge 11m Jeroen @ Markermeer met een Ozone Edge 13m Rob @ IJburg met een Ozone C4 11m
En nee, die Ben van de Burg is geen schaatser. Hij woont in Naaldwijk, ik schat begin 30, aardige kerel iig.
|
|
|
|
|
Gehaktdag
|
Kan je dit lijstje ook per spot per dag zien?
|
|
|
Xirix
|
Yep dat kan..zit onder Explore binnen de Woo app. Ik ontdek net dat Baarland er als spot er niet bij staat wat weer lastig opslaan is.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Explore geeft alleen de algemene ranglijst per spot, niet de lijst per dag of ik kijk er overheen in de android app.
|
|
|
HuibN
|
Ik lees op de app Wisuki dat Keven Langeree een sessie heeft gepland, waarschijnlijk morgen, op de Slufter. Weet iemand meer? Ai, verkeerde rubriek
|
|
|
Xirix
|
Klopt inderdaad Evan..ik zie het nu ook :\ 'k heb nog maar net...m'n wootje
|
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Zag Ben vliegen gister. Niet normaal . Respect hoor!! Kevin de Smith was ook aardig bezig zeg.
|
|
|
HuibN
|
Ben had 3 sprongen die precies 19,4m waren. Hoe kan het?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ben moet eens niet vals spelen met ze benen telkens omhoog scheelt toch weer bijna 2m Windje was totaal niet constant gisteren, 16m ook niet slecht
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Hierbij die van gister, de sprongen van Lars en mij waren op vlak water.
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Wat zijn die Flysurfer Sonic's toch lekker om in de grote maten toch goed hoog te gaan.
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Afgelopen donderdag ook maar er bij zetten, al viel de wind erg tegen voor een 11m
|
|
|
ErikFanatic
|
Hierbij de Daily Leaderboard NL van gister. Heb ik in alle vroegte toch even het baanrecord van Edam verbeterd
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Jammer dat ik de 15m niet had gepakt op Medemblik, had ik misschien toch nog hoger gegaan. Maar met de 11m 10m hoog is ook niet slecht.
|
|
|
ErikFanatic
|
Ik was bezig met de Flexioil ID 10m, deze kite al een tijd niet aangeraakt ivm. aanschaf van de Edge. Maar aangezien ik deze inmiddels heb verkocht de ID weer uit de kast getrokken. Viel me helemaal niet tegen en merk dat door de vele boostsessies mijn techniek vooruit is gegaan.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
ik moest het besturingsprogramma van mijn Samsung S6 Edge updaten naar Android 6.0.1 maar nu maakt hij geen Bluetooth verbinding meer met mijn WOO...wat te doen?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
16 april heb ik mensen met TT's hoog zien gaan, geen records verbroken?
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Wat zijn tts , twintips? . Tim schoute ging gister het hoogst met 13,2 en cabrinha chaos 9 m
|
|
|