Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Buiten dat de redders risico's hebben moeten nemen om deze mensen te redden, heeft dit ook echt tienduizenden euro's gekost! Alleen al de helicopter erbij betrekken kost al een vermogen.
Bedankt, oosterburen!
|
|
|
panharing
|
Test test....Mijn eerste plempsel. Hulde voor de bikkels van de KNRM !!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Test test....Mijn eerste plempsel. Hulde voor de bikkels van de KNRM !! Dat staat buiten kijf Maar dit is echt een zwarte bladzijde voor de Slufter. En het zijn gasten in ons land die zich gewoon misdragen. De borden zijn meertalig op de Slufter, daar kan het niet aan liggen. En niet uitvaren met AFLANDIGE WIND behoort gewoon logisch te zijn voor iedere surfer, ongeacht welke discipline!
|
|
|
pewpew
|
Meer boetes uitdelen?
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Bestaan er al boetes voor aflandige kiten of moedwillige jezelf in gevaar brengen?
|
|
|
sjorsie
|
Wat een eikels zijn het ook he..heb van de week meerdere keren aan die mof.. lopen ergeren.poeltje is tegenwoordig ook Duits grondgebied..voor wie het nog niet wist
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Wat een eikels zijn het ook he..heb van de week meerdere keren aan die mof.. lopen ergeren.poeltje is tegenwoordig ook Duits grondgebied..voor wie het nog niet wist
Dan zal ik zorgen dat hij binnenkort niet meer in de poel aan het kiten is...
|
|
|
sjorsie
|
Goed dat je het nog even duidelijk maakt op hun forum..er zal wel 1 slimme Duitser zijn toch?(ben nog zoekende)
|
|
|
daantjes
Geen avatar
|
Als iemand de volgende boards vindt, verkoop ze ajb op MP en geef ze niet terug aan de Duitse eigenaar. Misschien komt de boodschap dan aan....
SU-2 ProSeries ProRider 3D
Best Armada 138x42cm, blauw met witte vinnen en zwarte Gaastra Pads
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Als iemand de volgende boards vindt, verkoop ze ajb op MP en geef ze niet terug aan de Duitse eigenaar. Misschien komt de boodschap dan aan....
SU-2 ProSeries ProRider 3D
Best Armada 138x42cm, blauw met witte vinnen en zwarte Gaastra Pads
die is helaas alweer terecht. verder waren het 7 duitsers die uit het water waren gevist... 5 waren bekenden van elkaar.
|
|
|
tgroot
|
Lekker Tom, geef ze hun vet. laat iedereen registeren bij oase en reageren dat we pissed zijn! Hier zeiken zien ze toch niet. Dus ik roep iedereen op om daar te reageren, hopelijk helpt het iets
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Lekker Tom, geef ze hun vet. laat iedereen registeren bij oase en reageren dat we pissed zijn! Hier zeiken zien ze toch niet. Dus ik roep iedereen op om daar te reageren, hopelijk helpt het iets
ik wacht op goedkeuring van Herr-Admin
|
|
|
thijs77
|
Hebben ze nou met die heli boardjes uit het water gevist??
|
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
In dat andere topic gaat het al van 'Ja maar, ja maar, er waren niet alleen Duitsers hoor'
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Was een hele show gisteren, waar spectakel.
Misschien een idee die mafketels de volgende keer ergens bij Stellendam af te zetten, en ze het vanaf daar lekker uit te laten zoeken... Dan leer je het snel genoeg af.
|
|
|
Reodude
|
overal een signaal paal plaatsen bij kite windsurfspots....daar groen of rood licht...rood = verboden te kiten, als je toch gaat en je moet gered worden, reddings operatie betalen of fikse boeten of beiden.. als ze overal flitspalen kunnen plaatsen is dit een makkie... dude
|
|
|
|
panharing
|
@Reodude en medekiters, Gewoon aan het begin van het strand een douanier neerzetten die aan elke Duitser "Ihren Ausweis bitte" vraagt met opgave van Kontonummer. Wanneer hulp nadien bij aflandige wind noodzakelijk is de rekening cash aftikken en 'wir schaffen das!' op het voorhoofd tatoeëren. Let wel: ik ben nog een beginner maar mij zeer bewust van de gevaren van aflandige wind...
|
|
|
markymarc
Logs: 0 | 488 uur
|
Gewoon PAAS invoeren: Doen we in de ICT ook..
Pick-up As A Service.. 250 Euro per keer per persoon..
Dat helpt in ieder geval iets.
Denk dat voor het iedereen z'n leven wel wat meer waard is.
Of spullen invorderen helpt ook (mits varen bij aflandige wind..)
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Pff, 9 man. Nog erger dan we dachten, gelukkig is de zee nu nog warm zodat je niet na een paar uur al onderkoeld raakt. overal een signaal paal plaatsen bij kite windsurfspots....daar groen of rood licht...rood = verboden te kiten, als je toch gaat en je moet gered worden, reddings operatie betalen of fikse boeten of beiden.. als ze overal flitspalen kunnen plaatsen is dit een makkie... dude
flitspalen leveren per stuk duizenden euro's per dag op als ze ze tactisch neer zetten, dat zie ik met zo'n kitestoplicht niet zo snel gebeuren. Die kosten alleen maar geld.
|
|
|
hangtime
Geen avatar
|
Ik snap werkelijk waar niet waarom ze gered worden. Als je bewust het risico neemt, dan aanvaard je toch ook de gevolgen? Brengt zoveel kosten met zich mee voor de maatschappij. Laat ze toch gewoon verzuipen? Alsof we te weinig mensen hebben ofzo?
|
|
|
jerryvanrhee
Logs: 0 | 270 uur
|
Ik snap werkelijk waar niet waarom ze gered worden. Als je bewust het risico neemt, dan aanvaard je toch ook de gevolgen? Brengt zoveel kosten met zich mee voor de maatschappij. Laat ze toch gewoon verzuipen? Alsof we te weinig mensen hebben ofzo?
serieus?
|
|
|