Zelf heb ik een yarga 5m2 05 is echt een top kite niks mis mee. Ik heb de waroo en yarga pro gevlogen dat zijn echt goeie kite's. Heb zelf over een tijdje de waroo dus wil je eens testen laat maar weten.
2 jaar geleden werd er nog minachtend naar Best gekeken maar inmiddels heeft Best goede kites voor een goede prijs. Een compliment voor Best, de goede reputatie is een resultaat van goede prijzen, goede kwaliteit en goede service en dat in deze moeilijke markt!
Ik vaar nu 1,5 jaar met BEST, de Nemesis 8m, 12m en Yarga 15m. Bevalt me heel erg goed, performance doet niet onder voor de andere merken en de kwaliteit is ook top. Heb hiervoor met Naish en North gevaren, maar waarom zou ik meer betalen voor hetzelfde of zelfs beter (lees: Waroo)? Nu kan ik met mijn portemonnee tenminste ook elk jaar een nieuwe set aanschaffen!
2 jaar met best gevaren, nu overgestapt op liquid force maar zijn prima kites en boards ook. je hoort eigenlijk alleen maar dingen over de kites maar ik heb een jaar op een bestboard gevaren en dat is ook een topper!(drive125)