Wie heeft mijn boardje gevonden?

joao

Geen avatar

Mei 01, 2006, 18:57:21
edit2Rapporteer  
Ben zaterdag middag op de Slufter mijn boardje (naish thorn) kwijt geraakt  (cry_kitesmiley) Hoop dat iemand m gevonden heeft? mijn telefoon nummer is 0650212400.
Molliebollie

Antwoord #1 Mei 01, 2006, 20:01:01
edit2Rapporteer  
Het gaat wel lekker denk daar bij die slufter....volgens mij ben je de 30e die daar z'n board is kwijtgeraakt
diederik

Antwoord #2 Mei 01, 2006, 20:34:40
edit2Rapporteer  
als je niet upwind kan dragen om bij je board te komen moet je er ook niet gaan varen! succes met het vinden!
Remco_1

Antwoord #3 Mei 02, 2006, 03:45:12
edit2Rapporteer  
maar zijn er nooit mensen daar die op jullie letten die dan oko eventjes gaan kijken wavoor je de hele tijd aan het bodydragen zijn. zo kan hij bijvoorbeeld je boardje brengen
www.surfensoul.nl

Antwoord #4 Mei 02, 2006, 16:27:09
edit2Rapporteer  
als je niet upwind kan dragen om bij je board te komen moet je er ook niet gaan varen! succes met het vinden!
stroming kan zo sterk zijn op de slufter dat je als je een paar minuten bezig bent met waterstarten van je kite ,je board al compleet uit het oog verloren bent en als hij richting open zee ging is het vaak over op de slufter.

Op de sluter is het handig om een korte leash mee te nemen zodat je in geval van een crash van je kite je board tijdens het herstarten even kan vastleggen aan die leash dan hoef je geen afscheid te nemen. Is volgens mij ook een goede tip op ander open water. Denl dat de meeste mensen hun board kwijt raken bij het herstarten en dan nadat dat iets te lang duurt hun board niet meer zien.
www.surfensoul.nl

Antwoord #5 Mei 02, 2006, 16:28:30
edit2Rapporteer  
maar zijn er nooit mensen daar die op jullie letten die dan oko eventjes gaan kijken wavoor je de hele tijd aan het bodydragen zijn. zo kan hij bijvoorbeeld je boardje brengen
zou wel zo moeten zijn maar hoe drukker hoe minder aandacht en hulp vaak van andere kiters.
omdat je minder opvalt in een grote groep.

al zijn er op de slufter ook kiters die hun eigen KNRM dienst erop nahouden (grinnik_kitesmiley)
jelle192

Antwoord #6 Mei 02, 2006, 17:27:26
edit2Rapporteer  
Citaat
stroming kan zo sterk zijn op de slufter dat je als je een paar minuten bezig bent met waterstarten van je kite ,je board al compleet uit het oog verloren bent en als hij richting open zee ging is het vaak over op de slufter.
Citaat

Ehh...is dat wel zo? Drijft je boardje sneller bij je vandaan als het stroomt, dan als er geen stroom staat. Ik vraag mij dat af. Waarom zou jouw boardje meer aan stroom onderhevig zijn, dan je zelf bent? Jij wordt toch, met je kite en al, net zo hard door de stroom opzij gezet als je boardje? (tuurlijk, je boardje waait altijd minder hard met de wind mee dan jij en je kite, maar dat heeft niets met de stroom te maken)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.