Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
morgenochtend word het wel wat ja
hmmm 12 knopen voorspeld. Geen zin om weer aan die trage 13 te hangen Voorlopig even geduld blijkbaar. Jammer want heb wel weer ff zin in een goeie sessie. Ben net helemaal in de mood om nieuwe moves uit te gaan proberen. Nou ja dan maar vast droog oefenen in bed
|
|
|
Micky
|
Ze geven idd goede wind door voor morgenmiddag.... Ga echter nog 1 T&^^%$@#$%^ laatste dag verzaken en dan echt heel snel het water op ... Ik ben echt helemaal verrot.....10 weken lang elke vrije minuut met mijn Jeepie bezig geweest en daarnaast natuurlijk ook nog een beetje werken.... Morgen moet het echt gaan lukken om hem klaar te krijgen op de covers voor de rollbar na..... Die zitten in een container vanuit Amerika en hebben tegenwind. Vanmiddag zag hij er zo uit.....morgen gaan de extra's net ff het verschil maken...
|
|
|
|
|
Micky
|
Vandaag ff sleep-in gehouden tot 3uur... Had blijkbaar wat in te halen. Daarna ff met Jeepie rondje Scheveningen gedaan en lekker Mojito's tikken bij Zahara... Hij is wel heel vet geworden en ik krijg een hoop leuke spontane reactie's van mensen. Nu maar weer wachten op wind....
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
op die onderste foto - net een jaguar! Micky (en anderen uiteraard) - als de voorspelling klopt dinsdagnacht/ochtend wind, zin in dauwtrapkiten?
|
|
|
|
Micky
|
op die onderste foto - net een jaguar! Micky (en anderen uiteraard) - als de voorspelling klopt dinsdagnacht/ochtend wind, zin in dauwtrapkiten? Ben met Robert ook wel eens om 5uur gaan rijden... Als er wind staat count me in....
|
|
|
|
StefanS
|
Heey mensen, Ik ben Stefan, ben 17 jaar en heb bijna vakantie . Ok ff serieus ik ben tijdje geleden begonnen met kiten, kan nu wel redelijk heen en weer varen. Ik vroeg me alleen af of er vrijdag middag nog mensen naar autostrand gaan, en of ik misschien mee kan rijden (A). Greetz
|
|
|
Jeromez
|
Hey Stefan, welcome to the club Ik ga morgenmiddag hoogst waarschijnlijk naar Katwijk en zaterdagochtend naar de playa. Wellicht heeft Mick nog ruimte in zijn kippenhok
|
|
|
StefanS
|
Heey, thx, zou ik misschien zaterdag mee kunnen rijden dan ? want moet toch echt nog een paar keer naar een beginnersspot voordat ik bij kuikduin/scheveningen kan:(. Vervoer is alleen altijd mijn probleem. Ik hoor het wel Stefan
|
|
|
pimpoldi
|
ajooh!! zee is morge rustig! gewoon naar katwijk ofzo knallen! leer je het gelijk goed!
|
|
|
StefanS
|
dan heb ik nog steeds geen vervoer :|. maarja eerst maar even me laatste schoolexamen maken zometeen
|
|
|
pimpoldi
|
haha naja het viel wel mee hoe rustig het was vandaag! WAT EEN SISSIE!! HEEEEEEERLIJK!! dikke bakken. lekkere wind en hooge sprongen!
|
|
|
Jeromez
|
LMAO ik wou net zeggen. Zee was helemaal niet rustig. Wat een bakken man, lekker springen etc. Wind viel me wel iets tegen, had iets meer verwacht, maar goed niet zeuren. Was heerlijke sessie met lekker zonnetje erbij. Vandaag geen wind zo te zien. Na kitesessie gisteren en 's avonds een softbal toernooi doet mijn kadaver een beetje au. Afwachten op de volgende keer maar weer..... zondagmiddag?
|
|
|
pimpoldi
|
hmm ik zie tog enige verplaatsing van de bomen, ga zo nog even een kijkje nemen!
|
|
|
|
Jeromez
|
Lekker Mick! Ik ben gisteravond even op Scheef geweest. Was niet zoveel eigenlijk. Beetje heen en weer gecruised en toen was de wind op. Nog ff genoten van sunset en daarna naast half Marokko op de boulevard me omgekleed. Hey pssst, Hasj, coke pillen? Nee kiten, en praat s Nederlands!
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Nog ff genoten van sunset en daarna naast half Marokko op de boulevard me omgekleed. Hey pssst, Hasj, coke pillen? Nee kiten, en praat s Nederlands! Whahaha Welkom in Den Haag
|
|
|
Jeromez
|
Nog ff genoten van sunset en daarna naast half Marokko op de boulevard me omgekleed. Hey pssst, Hasj, coke pillen? Nee kiten, en praat s Nederlands! Whahaha Welkom in Den Haag lol ja dat dacht ik nou ook Moest nog blazen ook op de terugweg trouwens!
|
|
|
Micky
|
Nog ff genoten van sunset en daarna naast half Marokko op de boulevard me omgekleed. Hey pssst, Hasj, coke pillen? Nee kiten, en praat s Nederlands! Whahaha Welkom in Den Haag lol ja dat dacht ik nou ook Moest nog blazen ook op de terugweg trouwens! Nooit blazen, altijd spugen...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
humor.
wanneer zetten jullie de wind weer aan gasten 20kn zw graag.
dat wakeboardrondje zou bijna beginnen te vervelen
Giel, hup naar het water nu, N met 9,2 m/s op dit moment
|
|
|
pimpoldi
|
na het leren nog ff knallen, om zo alles weer lekker te vergeten! kijken of het wat word!
|
|
|