Wat doen wij Nederlanders verkeerd ?!

Nicolette

Geen avatar

Juli 03, 2007, 23:10:31
edit2Rapporteer  
wat doen we toch verkeerd met zijn allen? Wanneer er een vlaagje wind uit de goede richting het strand overwaait rennen we met onze kites naar t water en treffen we de andere 100 kiters met hetzelfde idee. Kiten op de crowded spots maakt ons allemaal niets uit, we komen gewoon helemaal stoked vant water na een leuke kiteloop of wat dan ook..
Nu ben ik dus in Spanje voor 4 dagen chillen en uitrusten om het Crowded Nederland weer aan te kunnen haha wat betekend geen kitespullen mee het vliegtuig in maar alleen mijn bikini en beauty case  YeSS......... maar tot mijn grote ergenis is het hier 34 graden en waait het windje 6 vanaf 3 uur en is de hele zee leeg.......... 1 beginnende kiter die hier misschien het licht wel uitvind...en verder een hoop waterfietsen en zwemmers. Waar is iedereen??? Wat doen we toch verkeerd ............

Beso

JTP_Joost

Antwoord #1 Juli 03, 2007, 23:15:00
edit2Rapporteer  
zoals je misschien van je lieve vriendje hebt gehoord waait het gelukkig in NL de afgelopen dag ook erg goed!!! alleen geen 34 graden zoals daar! al was gisteren toch ook wel een aardig brandende zon op je kop na de hele dag op t water te staan. gelukkig zijn er nog wel een aantal spots in Nederland die rustig zijn... alleen moet je ze wel weten te vinden!

toch wel interesant dan idd dat op een spot in spanje waar blijkbaar vaak thermische wind komt er niet veel kiters te vinden zijn?!?!

nog fijne tijd daar! ik zal hier wel op je roze boardje letten!!!
henkieboardfan

Geen avatar

Antwoord #2 Juli 03, 2007, 23:25:46
edit2Rapporteer  
Waar ben je precies geweest in spanje dan?

Ik wil graag van de winter op kitevakantie weet iemand nog een goeie spot?

Gr boardfan
Nicolette

Geen avatar

Antwoord #3 Juli 03, 2007, 23:30:27
edit2Rapporteer  
ik zit vlak bij Alicante... er is hier een surfschooltje vlakbij in het dorp La marina... ongeveer 3 surfboards... en ze geven golfsurfles aan kinderen zonder dat hier golven staan! classic dus!
Langs de hele kust is er goed te kiten... alleen wel veel baywatch mannen op de drukke standen.. maar tussen de drukke stranden in, zitten kilometers leeg strand!

Greetz Nicole
Wouter

Antwoord #4 Juli 04, 2007, 00:42:06
edit2Rapporteer  
Haha je vergeet toe te voegen joost dat ze ook nog 100 gespierde soldaten mist die op het strand worden afgebeuld terwijl wij lekker van de golven genieten.....
Morres

Antwoord #5 Juli 04, 2007, 01:57:29
edit2Rapporteer  
lol..

maarre, wij kitende NL-ers doen niks mis, overheden wel, daaro m is het druk op spots, omdat ze er zo weinig zijn + dat NL veel kleiner land is, maar ik begrijp de strekking van je verhaal Wink
rocket man

Antwoord #6 Juli 04, 2007, 03:04:08
edit2Rapporteer  
dolce vita kennen we in NL amper
Nicolette

Geen avatar

Antwoord #7 Juli 04, 2007, 03:47:03
edit2Rapporteer  
Haha je vergeet toe te voegen joost dat ze ook nog 100 gespierde soldaten mist die op het strand worden afgebeuld terwijl wij lekker van de golven genieten.....

ok dat is wel zo'n sexy verhaal inderdaad! daar baal ik enorm van! hahahah xx
Juiz

Geen avatar

Antwoord #8 Juli 04, 2007, 03:48:04
edit2Rapporteer  
Nu ga je je toch afvragen waarom iedereen naar Tarifa gaat?
JTP_Joost

Antwoord #9 Juli 04, 2007, 03:57:17
edit2Rapporteer  
man die soldaten waren gisteren op het strand echt te droog ja!!! ook de chinees ging er later wel in! morgen maar weer een dagje kiten en lesgeven... mag het maar de hele zomer zo blazen als gisteren... lekker met 8 en 12 knallen in de golven! HEERLIJK!!!!
Henning

Antwoord #10 Juli 04, 2007, 06:09:32
edit2Rapporteer  
Onze spots zijn gewoon overcrowded omdat Nederland gewoon te dicht bij Duitsland ligt... Spanje is gewoon in't voordeel
Gerrie

Antwoord #11 Juli 04, 2007, 14:10:11
edit2Rapporteer  
Gisteravond van 20:00 tot 21:30 als enige kiter op Scheveningen gevaren!

Dus het kan wel in Nederland
Jeroen Oomen

Antwoord #12 Juli 04, 2007, 14:15:03
edit2Rapporteer  

Stond er wind dan?
Gerrie

Antwoord #13 Juli 04, 2007, 14:46:06
edit2Rapporteer  

Stond er wind dan?

Actuele waterdata: 16 knopen in Ijmuiden en 14 knopen in Hoek van holland.

Voldoende om een beetje hoogte te kunnen lopen. Ik heb drie keer even een stukje over het strand moeten lopen.
Verder voldoende om te kunnen springen, grabjes, backloopjes en pussykiteloops.
bramsurfaap

Geen avatar

Antwoord #14 Juli 04, 2007, 15:21:31
edit2Rapporteer  
Haha Nicci wel ff erbij zeggen dat je daarvoor een paar maanden keihard heb moeten ploeteren op je stage!

Heb vandaag vrij genomen, heerlijk uitgeslapen, en zo lekker naar wijk hopen dat hij er een beetje wind blijft staan!

Have fun there!
hifly

Antwoord #15 Juli 04, 2007, 17:11:45
edit2Rapporteer  
iedereen zit in Turkije ..vandaar dat we voor Spanje kiezen , was vorig jaar ook goed te doen ..
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.