Kevin van Gorp
|
Hallo,
Voor het eerst op het forum hier. Ik ben deze zomer ook op La Ballena geweest.... Ik ben er al wel 20 keer geweest denk ik maar deze keer voor het eerst op het water. Ik was er in de week van 14 t/m 21 Augustus. (13m2 Ozone Edge 2008 kleur groen. Wie heb ik daar allemaal gezien?
Gr. Kevin
|
|
|
(Super) Mario
|
Hallo,
Voor het eerst op het forum hier. Ik ben deze zomer ook op La Ballena geweest.... Ik ben er al wel 20 keer geweest denk ik maar deze keer voor het eerst op het water. Ik was er in de week van 14 t/m 21 Augustus. (13m2 Ozone Edge 2008 kleur groen. Wie heb ik daar allemaal gezien?
Gr. Kevin
Hoi Kevin, Je bent net na ons op La ballena geweest. Ik was daar tot 9 augstus. De andere waren toen net weg of gingen ook bijna. Je hebt iig De Beun niet gezien en gehoort.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar als je wil dan ben je natuurlijk welkom op wijk.
|
|
|
Kevin van Gorp
|
Toen ik er was, was er nog een aziatische jonge heer Leon met familie (Best 14 en een cabrina) en z'n maat was er ook bij. (ook een Best 14) Verder was er nog een wat grotere man. (beetje mijn formaat ) Samen met z'n vriendin. (Gaastra Of Nobil) En als laatste hadden we nog Fleur, een Jonge meid met een 9m North Rebel Die stond niet op de camping maar zat samen met de Leraren in een appartement in L'escala. Klinken een van deze bekend in jullie oren?
|
|
|
|
|
masterdude
|
Ik ga er wel zijn, maar ik weet nog niet of ik ga kiten. Ben van de week door een griepje geveld Als ik niet ga kiten ben ik er in de loop van de middag.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het ziet er naar uit dat het een beetje een Spaans dagje wordt ...zon en wind .. @Masterdude (Theo) neem wel je spullen mee want er is geen betere manier om van een griepje te herstellen dan een middagje te surfen.. en komt De Beun ook nog heb nog geen reactie gezien van hem ...
|
|
|
@LaurenS
|
De Beun mot klusen bij schoonmoeders ,kijken of hij er onderuit kan komen
|
|
|
koekie
|
Hey zwafra hier is de echte warme bakker voor het eerst op kitehigh.
Moet je morgen meerijden in de echte BROODBUS?
Dennis kan morgen niet.
|
|
|
zwafra
|
Hey Erwin ...Eindelijk een keer op Kitehigh Ik vind het best.. hoe laat kom je me dan ophalen ?
|
|
|
koekie
|
ik denk rond 11.30 Weet alleen niet waar.
|
|
|
koekie
|
Sorry,ik weet wel waar. Ik heb je adres in de vakantie gehad.
Zie je morgen.
|
|
|
|
|
(Super) Mario
|
Wie komen er nog meer? Ik vind de reacties nl erg mager
|
|
|
(Super) Mario
|
Het ziet er naar uit dat het een beetje een Spaans dagje wordt ...zon en wind .. @Masterdude (Theo) neem wel je spullen mee want er is geen betere manier om van een griepje te herstellen dan een middagje te surfen.. en komt De Beun ook nog heb nog geen reactie gezien van hem ... Zit nog even naar windguru te kijken! Hoop maar dat de wind niet helemaal wegtrekt! Anders wordt het echt een spaanse La Ballena kite dag. Zon , beetje wind en veel lullen.................
|
|
|
zwafra
|
Wie komen er nog meer? Ik vind de reacties nl erg mager We zien wel wie er allemaal komen ,de wind zou aan de kust toch wel redelijk zijn ik hoop alleen dat het met Zuid niet te vlagerig is bij de pier .. misschien is het bij de bunker beter. Dat is een strandt afslag voor de pier maar dat kunnen we morgen nog wel beslissen..
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Wie komen er nog meer? Ik vind de reacties nl erg mager Teigert gaat ook komen, moet het wel waaien natuurlijk..
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo hallo ben morgen heel vroeg al aan het werk om het er even in te pleuren kom dan richting wijk zal wel een uurtje of 1 worden maar ik kom wel als ie echt waait natuurlijk dus hoor het wel morgen JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
S@nd3r
|
Hé gasten ik was er ook van 4-8 t/m 19-8 en was voor ons de eerste keer op La Ballena.
@Kevin volgens mij hebben wij elkaar daar wel gesproken ik vaar met de Nobile N62 13 en 9m2
|
|
|
Kevin van Gorp
|
@Sander ja klopt dat was ik. Met die groene ozone. Wij waren de twee zware mannen die langs de kant stonden te godverdegodveren. Toen die lichte mannen al weg gingen met 10 knopen. Kom je morgen ook? Ik zit er wel over te denken.
|
|
|
@LaurenS
|
Ben rond tienen op Wijkiki , mzzl
|
|
|
S@nd3r
|
@ Kevin: Zit er ook aan te denken om te gaan ja, kan ik weer een spot aan mijn lijstje toevoegen
|
|
|
(Super) Mario
|
@Sander en Kevin > Gewoon komen. De spot is groot genoeg.
|
|
|