rikdekker

|
gebruik alsjeblieft de zoekfunctie!!!!!!!
|
|
|
lennart

|
idd ik zie dat je nieuw bent op het forum !!! er zijn al heel vaak onderwerpen gestart wat je nou meot kopen als beginnen waar je op moet letten enzo !! dus moet je even de zoekfuncie gebruiken als je bovenaan op zoek drukt kan je intikken wat je wil en vind je alles !!
|
|
|
|
|
slufterhufters.com

|
Het allerbelangrijkste van beginnen met kiten is LES NEMEN! Als het nodig is 3 lessen.
Dan ga je naar een kiteshop bij jou in de buurt, Eurofun, Telstar, vd Berg. Daar kunnen ze je prima verder helpen. Bij twijfel kan je altijd je setje voorleggen hier op kitehigh, anderen kunnen jou vertellen of je er goed aan doet.
|
|
|
Stanley

|
ok thanx jij ook rugdekker!!!!
nee zo maak je hier vrienden maar misschien een idee voor de mods om een een permanet topic aan te maken met vragen voor beginners Ik verwachtnog vele van dit soort vragen de komende maanden Genoeg mensen die ons op het water zien en denken tof dat wil ik ook
|
|
|
Azrael
Gast
|
Een topic voor beginners werkt niet. Ik heb dat nog nooit zien werken op wat voor een forum dan ook. Een speciaal beginner gedeelte, DAT werkt wel. Maar een topic niet.
|
|
|
kentyman

|
hey Laugustijn, welkom op dit forum! :-)
goed idee om te gaan kiten, tis een super-sport maar als je niet weet wat je doet dan kan het erg gevaarlijk zijn...
neem dus les! Tijdens de les leer je alles over de kites en de veiligheid en welk materiaal je moet aanschaffen etc. Zo'n les is best duur, maar dat is het dubbel en dwars waard!
groet & succes!
|
|
|
sjembek

|
blablabla ik weet het niet
greetz...
Het begint weer warm te worden gezien het aantal beginners dat om raad vraagt. LEKKER!
|
|
|
rikdekker

|
rugdekker? jij maakt idd vrienden hier. op ELK forum waar ik een vraag ga stellen, typ ik het eerst ff in op de zoekfunctie omdat ik weet hoe irritant het is om 100x het zelfde antwoord te geven. ik probeer je ook alleen maar te helpen hoor? maargoed.
als ik jou was zou ik een 16m kite kopen met een beginnersboard van een meter of 2..
|
|
|
rikdekker

|
op de eerste zoekpagina al 6 beginnersvragen...precies de zelfde vragen als jij hier stelt..
|
|
|
Merc
Gast
|
op de eerste zoekpagina al 6 beginnersvragen...precies de zelfde vragen als jij hier stelt..
Als je je eraan stoort reageer dan niet en spendeer je tijd nuttiger!!!
|
|
|
Merc
Gast
|
@ Laugustijn
WELKOM.
Mensen zijn nou eenmaal graag zeurders!! Er zijn diverse beginnersboards. Wat wil je duur? Goedkoop? Iets waar je mee door kan gaan of echt een beginners board zodat je het super snel leert?
Heb je al les gehad? Waar (plaats)? Heb je al een kite? Heb je voorkeur voor een merk? Of ben je niet merkgeil.
gr.
|
|
|
Lars27
Gast
|
Ja ok ok thanks!!! zal voortaan de zoekfunctie gebruiken! Ik zat zelf aan een 14 meter te denken voor mijn gewicht(80 kil0) mischien een naish v4 of een cabrinha element of een north toro (2005) wat denken jullie en wat is het beste lengte board?
|
|
|
boardergirltjuh

|
Lengte board.. Wil je snel leren kiten,neem een mieters groot board. Doe je er misschien iets langer over maar heb je wel gelijk een goed board, neem dan rond 130-140. Uiteraard is dit alles per persoon verschillend... Ik heb nog een Fone M5 14 voor je liggen. Interesse? stuur ff een pbje oid.
|
|
|
Azrael
Gast
|
Lengte board.. Wil je snel leren kiten,neem een mieters groot board. Doe je er misschien iets langer over maar heb je wel gelijk een goed board, neem dan rond 130-140. Uiteraard is dit alles per persoon verschillend... Ik heb nog een Fone M5 14 voor je liggen. Interesse? stuur ff een pbje oid.
Lachen. Laat ik net vandaag een FONE M5 14 binnen hebben gekregen. Met de Active bar uiteraard en hij is geel/zwart. Lekker giftig gnegne... (ik knutsel nu een eigen board hehe......meer voor de grap moet ik wel zeggen want ik was enkel van plan te gaan bodydraggen ermee totdat ik geld heb voor een board.
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
zodra je gaat bodydraggen wil je op een board staan hoor 
|
|
|
Azrael
Gast
|
zodra je gaat bodydraggen wil je op een board staan hoor  Vandaar dat veel te goedkope plankie wat ik maak. De kans dat hij iets doet is klein maarja al is het maar voor de lol dat ik 5 meter vooruit kom. Zowieso verwacht ik deze week nog niks te kunnen doen want het gaat veeeeeeeeeeeeeeeeeeel te hard waaien de komende tijd.  Maarja, eerst een wetsuit kopen want zonder heeft het toch geen nut want dan kan ik niks doen. Ik hou ook niet van een nieuwjaarduik en ik hou eigenlijk helemaal niet van koud water  (los van het feit dat je onderkoeld raakt in deze temparatuur)
|
|
|
Youri Blokdijk

|
Ik heb nog wel een toro 14m2 te koop! 475 euro hij is van 2005 en mischien 5x gebruikt!
|
|
|