Ro@ld
|
Yo morgen lekker beulen op m-blik uurtje of 11 denk mooie tijd ;-)
|
|
|
the littleman
|
Hey Patrick nu snap ik waarom jij de the littleman wordt genoemd. Als je met deze temperatuur kite blijft er ook niets van over. Je krijgt er ook een strak huidje van Ger. Misschien moet je toch ook maar komen:)
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
wow wat een bikkelz zijn jullie, hoge nood of te lang droog gestaan dit watje gaat zich lekker als een klein kind gedragen in het ow zo warme tikibad samen met dochterlief
|
|
|
surfingden
|
(up_kitesmiley)He patrick, de bakker en ik zijn er vandaag ook bij op m.blik.
|
|
|
the littleman
|
Gezellig!!! Altijd fijn om de warme handschoenen van de bakker in de buurt te hebben.
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Het is nu -3 , stuk kouder als gisteren volgens mij niet echt verantwoord meer dit is mij te gek hoor. Kom wel even kijken met de camera om 11.00
|
|
|
|
|
|
|
surfingden
|
Extreme sessie gedaan met de bakker en little man op mblik alles ijs.....
|
|
|
|
the littleman
|
Het was een topper vandaag. En erg gezellig met Dennis, warme bakker, Roald en natuurlijk onze fotograaf Tim. Zo blij dat ik niet de enigste mafkees ben:) Had vandaag voor geen goud willen missen.
|
|
|
PeeWee
|
Halloooo zijn jullie wel goed bij je harsis nog een graadje of 10 hoger en dan ga ik weer eens de garage in om de kitespulletjes te checken (als het er nog ligt). See joes
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Haha het hele zooitje had ijsaangroei ,wel gezellig om de bikkels nog ff te aanschouwen op het droge @ Medemblik
|
|
|
Ro@ld
|
Super COOLE!!!!! Foto's Tim Was heerlijk verfrissend op het water kort maar heftig!!!
|
|
|
surfingden
|
Super leuk die foto's tim extremer kan het niet.. top....
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Wat een Bickels... ik wacht nog wel weer een weekje ..ik zie voor volgende week een stijging van de Temperatuur ..
|
|
|
|
koekie
|
We hebben geen warme broodjes vanacht maar ijs en ijs koude. ( het ijs zit nog in mijn oren)
|
|
|