|
BaSS
|
Hey FH, Is dat de pier of bunker?
|
|
|
|
BaSS
|
Haha, ja ik kom zeker, word gek zonder die wind! Ondanks dat ie smiddags minder wordt hoop ik dat er tot laat toch iets van een windje blijft staan... gezellie!
|
|
|
jefp
Geen avatar
|
zo dat was weer een topdag in spanje. superwind en heerlijk met de 12m gevaren , helaas aan het einde van de dag een lekke kite... direct naar de locale ozone dealer gegaan en het ventiel blijkt lek. volgens de dealer een bekend 'ozone' probleem. foto gemaakt en opgestuurd naar de importeur hier in spanje, en die gaf aan dat dit garantie is, helaas is de bladder niet hier voordat ik weer weg ga, dus hopen op veel wind... verwachting voor morgen is in elk geval gunstig er wordt meer wind dan vandaag verwacht, dus dan maar met de 9m varen Volgens mij meen ik je op het water te hebben gezien! (Met een groene kite toch?) Waren vandaag weer veel kiters op het water te vinden.
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Wil je mijn 12 nog een keer testen, of ben je echt op zoek naar een 9 ? Ha ha is goed Lars ik trek hem wel een keer uit je handen als ik je zie Welkom trug Haring, alles nog heel, vouwwagen nu in de uitverkoop
|
|
|
BaSS
|
Ik neem aan dat je Dorian hebt leren kiten?
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
zo je kan merken dat zwafra bijna in spanje is.... vandaag gehele dag met 9m kunnen varen , wel idioot veel idiote spanjolen, maar ja dat heb je in het weekend. morgen maar een rustdag nemen, mijn armen zijn volledig op. manne veel plezier komende week met wind in holland
|
|
|
Langbeest
|
Lekker Manfred, had zoals verwacht gasten en kon niet weg Zie je maandag
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
Gaan jullie maar lekker naar de pier Ik maak morgen schell wel onveilig
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Zee is morgen beter qua wind Hans. Maar ja, je zit al in Enkie hè. Pak dinsdag misschien wel even Schellie mee. Have fun
|
|
|
Giertje
|
Zee is morgen beter qua wind Hans Ja maar schell is gezelliger.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Gras en hondenstront tussen je tenen , lekker gezellig
|
|
|
BaSS
|
Ga ook het liefst schellie, maar wil na meer dan een week zonder toch wel even wat meer zekerheid qua wind. Ma en di (woe?) naar schell! Nu snel naar bedje.. Ben ik ook eens op tijd
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Ik ben er klaar voor helemaaal, zin an, beeld te lang geleden beetje knappe wind
|
|
|
|
@LaurenS
|
Kakkie boffie en ik kom er an ;-)
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik ook. Effies wakker worden, ritueeltje doen en dan spring ik in de auto. Tot zo
|
|
|
|
|
bredo
|
Veel plezier allen hier vanuit castellaneta marina italie waar het 38 graden is en elke dag waait alleen aflandig met 14 knopen. Daar heb je dus niets aan.... Morgen weer naar huis, laat het maar zw waaien!
|
|
|
PeeWee
|
Leuke sessie @ wijk-pierrie. Lekker weer eens met het 8ie, helaas een rugspier verrekt. Gezellie met de K-Kings. . Straks nog ff bij Schellie kijken. See joes
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Ik was een weekendje weg naar de veluwe, vandaag op de terugweg nog even langs strand horst gereden met de kites maar dat was niet veel soeps. Knoopje of 15 in de vlagen en voor de rest prut. Klinkt alsof ik een goede sessie ben misgelopen
|
|
|