mocem
|
Morgen ook naar zee. Weet nog niet waar. FYI Springtij en 13:00 laagwater
|
|
|
|
audi
|
Ben er morgen ook weer bij op schel eerst met de kids mee sporten dus om een uur of 1 naar het water Heerlijk weer met 12 graden en 25 knoopjes wind
|
|
|
koekie
|
Van harte Hans,zal ik die gevulde koeken voor je meenemen heb je zeker wat knapste om uit te delen! Het zijn er toch niet zo veel want zoveel vrienden heb je niet. Ben er rond een uur of een. ( zie het maar als een soort sponsor deal met BAKKERIJ VAN DER HEIJDEN) Voorwaarden is wel dat je de hoogste loop van de dag maakt.
|
|
|
the littleman
|
Heerlijk heren;) Monneer Beun nogmaals van harte en leuk zo een partijtje met koek happen Ik ben er morgen ook bij hoor, rond 11 uur
|
|
|
|
koekie
|
Ho ho jongens het moet niet uit de hand lopen anders gaat die sponsor deal wel geel veel geld kosten.
|
|
|
audi
|
Schrijf mij ook maar op voor een lekkere koek
|
|
|
|
arvidnl
|
Ook onderweg naar schell! !
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja ja effe nog naar dirkie extra koekies gehaald herman komt ook zo dan komen we eraan heb trouwens net effe gekeken maar met 55 jaar krijg je wel overal extra korting op tis toch voordelig ouder worden JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
|
|
arvidnl
|
Kak, sta muurvast voor de coentunnel. zal wel een ongeluk zijn gebeurd. Ben dus iets later op schell . En voor iedereen die ook via de coentunnel moet.ik zou omrijden.......
|
|
|
|
|
|
onderaqua
|
Rustig het waait nog de hele dag. Zonnetje komt al door, tot vanmiddag op Schell.
|
|
|
PeeWee
|
Dikke koeken beulen op Schellie, jihaaaaaaaa.
See joes
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Was weer gesellie op Schellie. Windje was wel oke maar had meer mogen zijn. Toen ik wegging, trok de wind nog even aan. Nu naar een verjaardag
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Het was weer heerlijk, gezellig en druk op schellinkhout, lekkere koeken van de bakker, van mij mag er wel elke week iemand jarig zijn. lekker gevaren met de 12m zag sven nog foto's maken, ben benieuwd
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer een heerlijk dagje ... begon een beetje matig maar de wind trok goed aan en lekker gevaren met mijn 11mtr.... hopelijk morgen ook nog zo, n dagje. Het was voor begin Maart wel opvallend druk ..dat belooft weinig goeds voor de zomermaanden.
|
|
|
Ro@ld
|
Super goed en gezellig dagje gehad op schell . Idd vrij druk voor een dag in maart
|
|
|