|
vissie
|
Gister lekker met mijn 10m kunnen varen! Had iets meer gemogen maar een prima dagje met zon!
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zonder wind ga je het niet redden
|
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
@kiteruitschell hoe heb jij dat met je vriendin overlegd ... we hebben nu ook gezinsuitbreiding hier sinds afgelopen vrijdag, een 1 aprils-zoon wil woensdag wel ff varen... tips welkom!
|
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Gefeliciteerd roeland de eerste week heb je kraamhulp toch en daarna redt de moeder het prima alleen als papa gaat kiten
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Gefeliciteerd Roeland! (up_kitesmiley)Was erg gezellig om regelmatig met je op het water te hebben gestaan. Ik zou zeggen tot over 4 jaar
|
|
|
pewpew
|
Ik dacht dat roeland net als ik een jaar of 22 was . Morgen wijk aan zee denk ik zo
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
@pewpew ja ik gedraag me idd wel zo maar als ik je als 'ouwe vent' wat mag aanraden: krijg jong kinderen, dan kun je nog gewoon nachten doorhalen en maakt het niet uit Ik zal straks eens informeren dat ik even aan de 'kustbewaking' voor onze kleine moet werken morgen (of overmorgen...)
|
|
|
pewpew
|
Jong kinderen krijgen? Ik heb nog veel te veel om voor te leven
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen en Overmorgen maar weer een poging wagen op Wijk pierrrr .
|
|
|
DM2008
|
Yes, morgen present eind vd middag ????
|
|
|
pewpew
|
Woensdag denk ik een uur of half 12-12 pier.
|
|
|
@LaurenS
|
Woensdag denk ik een uur of half 12-12 pier.
Ik zorg dat ik er ook rond die tijd ben
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Mooi filmpje Tim . ..en voor morgen moet ik even kijken of ik na me werk nog even een paar uurtjes het water op kan..
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Straks na het werk nog even het water op, denk rond 13.30 op de spot, Wijkiki of Schel, ik zie het wel
|
|
|
Oli4k
|
Even opgekruisd naar de pier en downwind weer terug naar huis. Net voor de bui binnen
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Harde windvlagen op wijk en zo choppy niks aan. Dan laat iemand gelijk mijn kite los bij oplaten, terwijl ik nog bezig ben met inhaken de kite vliegt vol in het windvenster omhoog en loopt .lekker hoor zandhappen
|
|
|