|
markymarc
Logs: 0 | 488 uur
|
Altijd lol... Maar moeten we hier nou heen of beter 1 van jullie andere befaamde locaties?
|
|
|
koekie
|
Zeker een top week. Mag ik volgend jaar weer mee?
|
|
|
Langbeest
|
al is het alleen al voor de BBQ
|
|
|
|
Giertje
|
So Surreal, Leuk dat je weer een keer gaat kitesurfen. Ceres is een toplocatie met oost op Texel kijk wel uit met het oplaten van je kite je zit erg dicht tegen de dijk aan.
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
So Surreal, Leuk dat je weer een keer gaat kitesurfen. Ceres is een toplocatie met oost op Texel kijk wel uit met het oplaten van je kite je zit erg dicht tegen de dijk aan. Ja, vind ik ook ! Ik had nog wel een paar vragen over die spot, aangezien het de enige juiste is met deze windrichting: Moet ik nog rekening houden met het tij en obstakels ivm eventueel laag water ? Is kiten hier legaal of wordt het gedoogd ? Zit er iets van een strandtent ?
|
|
|
Giertje
|
Met laag water is het strand een stuk breder ( pas op met de dijk) Ik weet niet of het gedoogd wordt maar de kiters die op Texel wonen varen daar. Er is geen strandtent die is er ook niet bij Dijkmanshuizen. De kans dat je alleen bent is groot.
|
|
|
|
|
the littleman
|
Ik zie weer dikke wind volgende week, maar dat kan ook alleen maar omdat ik dan op vakantie ga! Grrrrr
|
|
|
Giertje
|
wo ,do en vrijdag zien er ook goed uit! Nog badgasten naar zee?
|
|
|
pewpew
|
Ik zie weer dikke wind volgende week, maar dat kan ook alleen maar omdat ik dan op vakantie ga! Grrrrr alleen woensdag en dat is nu nog te vroeg om te zeggen wo ,do en vrijdag zien er ook goed uit! Nog badgasten naar zee?
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Morgen nog een dagje vrij ...en het gaat goed waaien en er zal zelfs een zonnetje zijn ..nog mensen naar Edam . hier het plaatje voor morgen.
|
|
|
GetHigh
|
Morgen eind van de dag nog even naar Muiderberg. Is met oost toch ook wel oke? Is dichterbij huis vandaar...
|
|
|
Giertje
|
Wat een Topdag weer op Edam. Gelukkig morgen ook nog vrij, denk er over om naar Enkhuizen te gaan net wat meer wind en relatief vlak water.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Good old Medemblik morgen
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Wat een Topdag weer op Edam. Gelukkig morgen ook nog vrij, denk er over om naar Enkhuizen te gaan net wat meer wind en relatief vlak water. Laat hier even weten waar je heen gaat Ger ...dan ga ik ook naar Enkhuizen.( of medeblik)
|
|
|
Erik_v_R
|
Zit ook aan Enkhuizen te denken. Afgelopen winter voor het eerst geweest, beviel me erg goed. Nou ja, Edam ook niks mee.
Hoe is de water temp eigenlijk vh ijsselmeer? Zou graag nog een paar sessies zonder schoentjes doen.
@Giertje, hoe laat denk je er ongeveer te zijn?
|
|
|
|
Giertje
|
Frank ik ga om 10. 30 naar Enkhuizen met de bus, als je mee wilt rijden kan dat.
|
|
|
KiteHigher
Geen avatar
|
Heren, wat moet ik in mijn navigatie intikken om bij de spot in Enkhuizen te komen? Kan ik niet vinden op de site.
|
|
|
robbertvandermeer
|
Ga morgen ook even naar Edam, al zeker een jaar niet geweest, of toch Medemblik.
|
|
|