|
|
Idefixe
|
Hij is leuk Richard!
|
|
|
|
koekie
|
Blijft leuk!! Ondanks geen wind zou ik zo weer meegaan.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ziet er weer gezellig uit boys .....jammer dat de wind daar een beetje tegenviel. (maarja ...dat doet het hier ook )
|
|
|
Haring High Richardt
|
Thanks, top weekie met de Badt Gastuh Hij was weer lekkel vanmiddag met de 11 meter zonnetje de Thech en met 4 pers, op de secret spot, was er nog nooit geweest, af en toe over powered
|
|
|
@LaurenS
|
(maarja ...dat doet het hier ook ) Tja als je vasthoudt aan schell
|
|
|
|
|
|
zwafra
|
Het zou pas later in de middag wat afnemen ...ik probeer na mijn werk ook nog een paar uurtjes te gaan , als het dan nog waait ben om 15.30 op Schellie.
|
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Ga ook naar Schellie weerderus op me waveboardje staan WAVEboardje... sinds wanneer zijn er op Schel golven??
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
WAVEboardje... sinds wanneer zijn er op Schel golven?? Huh Ben nog in de leer he en dat gaat wat lekkerder op Schel als in de branding op zee. En aangezien ik de laatste tijd niet veel op het water sta zal het nog wel een jaar of 5 duren voordat ik kan lezen en schrijven met zo'n boardje
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Wind was na half 4 nog hard genoeg voor een mooie sessie, wel een stuk minder dan in het begin van de dag denk ik. Nu weer paar dagen geen wind
|
|
|
|
Eckhardt
Geen avatar
|
Was rond half 5 op wijk, maar was helaas een beetje een deceptie. Nog wel met de 10 gevaren, maar de 15 was leuker geweest...
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Om 13.00uur vanaf de Bunker naar Egmond gevaren.Was de eerste keer zo'n downwinder. Volgende keer de auto alleen in Petten neerzetten is een mooi stuk verder. Topmiddag.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Volgende keer de auto alleen in Petten neerzetten is een mooi stuk verder. Met weste wind heb je dan een prachtige up down winder, naar Castricum Egmond Wijk net hoe ver je kom Petten is helegaar top
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
3.5 uur geknald met erik_vr op schel. Webcam daarna nog gefixt voor de thuisblijvers
|
|
|
the littleman
|
Was idd nog genoeg wind gistermiddag op schel. Ga zo nog ff proberen op schel. Webcam doet het wel, maar niet live helaas.
Vandaag te doen met slaapzak. Voor mij dus niet helaas...
|
|
|
zwafra
|
Webcam doet het volgens mij weer niet...jammer ,vandaag weer zo,n twijfel windtje dan is de webcam toch wel handig.... Maar ik ga toch maar even kijken op Schellie,beter een keer voor niets rijden dan een sessie missen. Update. Regen en teweinig wind ..
|
|
|