Haring High Richardt
|
Reg. datum: 10 dec, 2006OLA!! Net terug van spanje ( sant pere pescador) zaten op camping nautic almata! eerste dag meteen maar naar leucate gereden! BAM wind.. en 1x flinke bak wind aan camping gehad.. derest idd helaas maar weinig wind.. aankomend weekend wat wind voorspeld.. word hem brouwersdam of zandmotor.. http://www.hanglos.nl/forum/293597/kiteforum-hanglossers-naar-spanje.html[/url] Das vreemd, !!!!!!!!! hij zat aan de zelfde baai alleen een camping verderop en heeft heel weinig windt gehad op Nautic ???? Hebben ze tegenwoordig propellers op La Balena ???? Als je er 25 keer geweest ben krijg je dan een keer kado ????
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
Van 14 tot 20 juli in Empuriabrava geweest. Kitespot is daar niet meer naast de haven. Richting Roses rijden en dan Platja RUBINA. Speciale kitezone met controle. Geel hesje kopen a € 10/dag . Belachelijk duur. 1e 3 dagen aflandige wind gehad. Daarna 7 dagen kunnen kiten met O wind. Kracht 13-20 kn. Vooral de Zephyr gebruikt. Hoge golven én chop. Geef mij maar de NL'se spots (qua wind en watercondities). TOCH een heerlijke vakantie gehad.
|
|
|
@LaurenS
|
Ja Ries avontuur bestaat nog,anyways ieder zijn ding,ennuh maak je niet zo druk over al of niet wind op La Balena. Op Sal heb ik ook iedere dag kunnen varen met 14 knopen maar vraag niet hoe haha
|
|
|
|
|
|
fennodb
Logs: 0 | 97 uur
|
Ik zit nu in een internetcafe in Las Dunas. Vandaag aangekomen en vandaag al wat actie gezien, hopen op wind voor morgen!
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
ach zoals ik al in het topic van NH poste je kan wel elke dag storm willen, maar dat redden de spieren niet meer
Hier ff een update uit spanje. Nu 6 dagen in de baai van Rosas en 6 dagen kunnen varen
de combi ozone catalyst 12M en de flydoor zijn hier goud waard.... gewoon heerlijk
vandaag leek het niets, maar om 16:00 ging de wind aan en nog anderhalf uur heerlijk gevaren.
morgen maar een rustdag nemen, de spieren kunnen het niet allemaal meer verwerk
|
|
|
fennodb
Logs: 0 | 97 uur
|
Vandaag naar St. Pere Pescadore gegaan om even lekker te varen, heerlijk weertje en had een 14m2 dus dat ging wel lekker hoog. Erg mooie spot trouwens.
|
|
|
|
|
TymonK
Logs: 0 | 104 uur
|
Even wat nieuw leven in dit topic - nog 8 weken dan zijn we er weer op La Ballena...... (voor mij de eerste keer kiten daar.... vroeger altijd gewindsurft.....)
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Leuk dat dit topic regelmatig weer naar voren komt ...ik ben er (uiteraart) dit jaar ook weer bij op het altijd gezellige la ballena ...ik ben er vanaf 17 juli voor 3 weken ...see you.
|
|
|
Repete
|
Wij zijn in augustus daar.
|
|
|
|
edwin andelst
Logs: 0 | 363 uur
|
Normaal ga ik eind augustus voor 3 weken maar dit jaar ben ik er van 16 juni tot 1 juli. Het water zal wel te koud zijn voor alleen de zwembroek.
|
|
|
Haring High Richardt
|
ik ben er (uiteraart) dit jaar ook weer bij op het altijd gezellige la ballena Wat een verrassing ?? Ongelovelijk
|
|
|
HBX
Logs: 0 | 1250 uur
|
Voor mij de eerste keer op La Ballena, ben er een weekje vanaf 8 juli :-)
|
|
|