et1961
|
Zooo, mooi setje! Mag ik vragen wat je voor deze set betaald hebt?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zooo, mooi setje! Mag ik vragen wat je voor deze set betaald hebt?
Wil het best voor je opzoeken, maar ik wil er niet meer aan herinnerd worden Alleen de hydrofoil zonder extra racevleugel is al €1849,- Board had ik al vorig jaar en is helaas uit productie. Overigens loopt hij met de freeride vleugel al makkelijker snel als mijn vorige foil. Ik maak me zelfs zorgen nu over de racevleugel
|
|
|
Kemperman
|
Mooi spul. Heb er geen verstand van, maar ben wel benieuwd of een foil is 3D te printen (geheel of gedeeltelijk). Dat zou wat zijn.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Mooi spul. Heb er geen verstand van, maar ben wel benieuwd of een foil is 3D te printen (geheel of gedeeltelijk). Dat zou wat zijn.
Dat is zelfs al gedaan, maar alleen om een mal van te maken. Immers de kunststoffen zijn gewoon niet sterk genoeg om een functionele vleugel te maken.
|
|
|
Mitchel_12000
|
Ocean Rodeo Mako 140 ter vervanging van mijn oude twintipje
|
|
|
et1961
|
Nice, die Mako 140. Heel fijn boardje!
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Ocean Rodeo Mako 140 ter vervanging van mijn oude twintipje Het is even wennen ..... maar daarna wil je niet anders!
|
|
|
et1961
|
deze 9m Cabrinha Switchblade 2014 toegevoegd aan zijn broertjes 8 en 10m
|
|
|
|
Langbeest
|
Inderdaad die snap ik ook niet helemaal.
|
|
|
et1961
|
Hoezo dat ,was het gat te groot tussen de 8 en de 10
Gat is niet te groot als je een kite quiver hebt wat alleen door jezelf gebruikt wordt. Mijn kites worden ook door mijn kids gebruikt en aangezien wij vaak gezamenlijk gaan varen heb ik alle hele maten van 5 t/m14 en nog de 2 Pansh 15 en 18. En sommige maten die we vaak gebruiken zelfs dubbel.
|
|
|
bredo
|
Hoezo dat ,was het gat te groot tussen de 8 en de 10
Gat is niet te groot als je een kite quiver hebt wat alleen door jezelf gebruikt wordt. Mijn kites worden ook door mijn kids gebruikt en aangezien wij vaak gezamenlijk gaan varen heb ik alle hele maten van 5 t/m14 en nog de 2 Pansh 15 en 18. En sommige maten die we vaak gebruiken zelfs dubbel. Kids kosten een hoop geld....ha ha
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Na Michiel kon ik natuurlijk niet uit blijven, alsof het nog niet snel genoeg gaat. Nieuw Levitaz speelgoed: - 110cm mast - Tachyon proto voorvleugel - Lange romp
Alleen nog wachten op de bionic 2 die tijdelijk niet leverbaar was.
Laat het nu net de hele week lekker gaan waaien!
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Mooie spulletjes hoor Evan.... Maar eh wat is er aan de hand? Ben je bang dat iemand je gaat inhalen?
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik heb al klachten gehoord dat het reguliere kiten (1.0) te weinig aandacht krijgt hier op kitehigh. Dus kom maar op met die Park!
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Een foto van 10KB, was iedereen maar zo zuinig met onze data.
Gefeliciteerd met je aankoop, perfect voor de komende dagen!
|
|
|
|
et1961
|
Mooi boardje die Duke, veel plezier ermee!
|
|
|
PieterK
Logs: 0 | 241 uur
|
Ga je er strapless mee varen? Ik ben wel benieuwd naar je ervaringen. Schrijf je tzt een review?
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ja heb er nu ongeveer drie keer twee uur mee gekite op Schellinkhout strapless werd mij aangeraden en omdat die nog bij Barry liggen stra[less begonnen Het varen op zich is vrij makkelijk het is even zoeken in het begin naar je houding en waar je je voeten plaatst. Het gijpen is nog even dingetje maar van de tien pogingen keer lukken er nu ongeveer drie . Ik hou de vorderingen wel even bij in mijn logs.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Lekker bij Barry laten liggen Dat gijpen komt goed. Goed door de knieën om je zwaartepunt te verlagen, zodat je stabieler staat
|
|
|