Crizzy,
Tim Steentjes is de manager bij Vila Coqueiros in Cumbuco. Hij heeft voor ons afgelopen jar domwinders georganiseerd.
http://www.vilacoqueiros.com/contact-us/Beste is om een paar dagen in Cumbuco te blijven en te acclimatiseren en dan de downwinder te beginnen vanaf Taiba. Dit omdat er tussen Cumbco en Taiba een grote haven gebouwd wordt, met een kilometer lange pier waar je omheen moet kiten. Is niet echt handig, vooral omdat je vanaf Taiba uren lang downwind kunt varen, dus het stukje vanaf Cumbuco mis je niet.
Tevens vanaf vila Coqueiros naar de lagune bij Cumbuco is ook een leuke downwinder om op te warmen, dan met de buggy weer terug...
Als kites: 12-9m in Cumbuco, verder naar het noorden alleen een 9 en 7m. Bij Jeri, Kitebeach is Prea, vaar je eigenlijk alleen nog met de 7m.
windzekerheid is 99%! 'ochtends is er winig wind, de wind komt vanaf 10:00, sideonshore van rechts en blijft tot zonsondergang...
Tim kan je helpen, gebruik mij als referentie, ik was er met mijn meiden afgelopen September en het was top. Dit jaar plannen weer een trip.