PFFFFFFFFFFFFFFFF Fer. Volgens mij was jij de gene die last van z'n lensen had, misschien heb je het wel verkeerd gezien? Misschien kun je ook wat tips geven aan de medekiters ipv zitten zeiken!
Altijd weer grappig hoe jij je op stang laat jagen, en reageert met loze opmerkingen Bob. Voor een volwassen kerel valt dat toch wel tegen....en daarbij ook elke keer weer lekker off topic zwaait.
Als je misschien gehele topics leest begrijp je ook dat dit niks met zeiken te maken heeft
Verder meen ik mij te herinneren dat jij anderen hebt bekritiseerd vanwege het gebrek aan ervaring en het geven van advies of tips. Dus misschien dat jij zelf beter het één en ander voor kan komen doen i.p.v er over lullen......Je gedraagt je weer als een lekker puberaal meelopertje Bob.
Ik heb jou ook al eerder een paar vragen gesteld waar je gewoon geen antwoord op geeft maar het af doet als gezeik. Tenslotte is dit ook een discussie forum, en als je een discussie niet aan kan, dan hoef je niet reageren....altijd beter dan er een onvolwassen loze opmerking uit te perzen omdat je niks beter te melden hebt. Het is een beetje jammer dat dat jij je objectiviteit verliest bij een beetje tegengas
Voor de rest no hard feelings, en als jij als medekiter behoefte hebt aan tips, dan kan je dat ook gewoon op het strand vragen...... (grinnik_kitesmiley)