KappuhH
|
Vrijdag vanaf 11 tot 19 uur gemiddeld 19 knpn Zuid/ZZO. (Workum/Mirns)
Waar haal je dat vandaan? En what happened met Chris?
|
|
|
Krizze
|
Nix bijzonders, alleen arm int gips Stuk bot afgebroken in me pols, is zo weer klaar, hoop ik
|
|
|
KappuhH
|
Nix bijzonders, alleen arm int gips Stuk bot afgebroken in me pols, is zo weer klaar, hoop ik Dat is minder. Misschien even waterbestendig gips regelen?
|
|
|
Gj
|
Zo oost met die temperatuur morgen dat wordt op Blauwe !
|
|
|
njitram
|
Vrijdag vanaf 11 tot 19 uur gemiddeld 19 knpn Zuid/ZZO. (Workum/Mirns)
Waar haal je dat vandaan? En what happened met Chris? WindGuru Pro
|
|
|
KappuhH
|
Chill! Kun je ff een printscreentje plaatsen van Mirns? (Gebr naam en ww is ook goed )
|
|
|
|
|
njitram
|
wind is niks nu.. :
|
|
|
|
sanne
|
Zijn er nou nog mensen aan het knallen geweest en zo ja, waar en hoe was de wind? Blauwe stad iemand? Ben dr wel benieuwd naar. Steven en ik @ Stavoren, paar uurtjes leuk spelevaar windje gehad; 12-14 knoop...
|
|
|
Bram Wilbrink
|
12-14 knoop bluh..... kan aan mij ligggen maar daar pomp ik de handel niet voor op... dit jaar sucks big time voor mij tot nu toe... ben aan dikke wind toe in een weekeinde..
|
|
|
Geronimo79
|
Misschien toch eens gaan kijken voor een lowend kitetje?
|
|
|
kitewouter
|
De wind is niks idd.. 24 April Sticked BoardersDay! Aan de kabel in Veendam..
|
|
|
piede
|
Heerlijk weer om mijn stagerende tijd uit te zitten! Over enkele weken komt de wind weer, no worry's!
|
|
|
Lude
|
Maar toch... beetje wind in de weekenden zou niet gek zijn ;-) Zolang het vanaf 1 juni maar hard waait!
|
|
|
piede
|
Op HvdBKun je gewoon varen dezer dagen....
Check en besef wat je mist!!:
donderdag 16 april en vrijdag 17 april 2009 Van het zuiden uit regen met kans op onweer Opklaringen worden afgewisseld door enkele wolkenvelden en het is op de meeste plaatsen droog. Van het zuiden uit wordt de bewolking geleidelijk dikker en in het zuiden valt later vanochtend, maar vooral vanmiddag van tijd tot tijd buiige regen (met een toenemende kans op onweer), terwijl in de rest van het land in de loop van de middag en avond enkele onweersbuien kunnen ontstaan. In het bewolkte zuiden wordt het ongeveer 16 graden, terwijl het in het noorden met zon nog een graad of 22 wordt. De wind is meest oostelijk, zwak tot matig, rond kracht 3, aan de noordkust nog steeds vrij krachtig tot krachtig. In het zuiden is de wind zwak en veranderlijk.
Komende nacht en vrijdag overdag hebben we te maken met vrij veel bewolking en buiige regen, soms met onweer. Het uiterste noorden is de kans op neerslag kleiner. De minimumtemperatuur wordt omstreeks 10 graden en de middagtemperatuur wordt ongeveer 14 graden. De wind is in het noorden oost tot noordoost, matig, kracht 3 tot 4 en in het Waddengebied (vrij) krachtig, 5 à 6. In het midden van het land is de wind zwak en veranderlijk en in het zuiden is de wind zuidwest tot west, zwak tot matig, kracht 3 of minder. donderdag 16 april 2009 07.04 uur
|
|
|
Steven
|
Klopt, daar kwam ik ook al achter vanochtend. Dikke 20kn actueel op Loog. Morgen trouwens ook, dus ook Schier... en het tij is om 16u. Dat betekend dat ik morgen op Schier zit!
Ciao werkenden.
|
|
|
njitram
|
morgen knallen? =D
|
|
|
|
piede
|
Klopt, daar kwam ik ook al achter vanochtend. Dikke 20kn actueel op Loog. Morgen trouwens ook, dus ook Schier... en het tij is om 16u. Dat betekend dat ik morgen op Schier zit!
Ciao werkenden.
Beter ging je vandaag, morgen word een koude dag met veel regen. Maar idd, óók met wind.... Have fun, heb morgen bruiloft in Rotterdam, anders was ik mee gegaan! Only 4 weeks to go....
|
|
|
Lude
|
Hoezo kun je op hoek van bant varen? 1juni tot 1oktober toch? (heb ik wat gemist?)
Morgen lekkere wind.. wie gaan er allemaal?
|
|
|
CeesV
|
Gaat er morgen nog iemand naar Schier? Ziet er wel top uit daaro!
|
|
|
CeesV
|
Of delfzijl... constantijn en Ben (?) gaan ook!
|
|
|