Gj
|
Zaterdag ga ik weer naar Mirns met Martijn, hebben nog een plekje vrij in de auto wie mee wi lrijden.. moet ff bellen op nul zes - 5 drie 8, 333 negen vier.
|
|
|
Lude
|
Hendrik & Wim: inderdaad, gewoon een oude bar scoren (lijnen maken niet uit) en depower en lijnen van je waroo overzetten.
zaterdag kan ik niet, hopelijk blijft het zondag nog waaien!
|
|
|
|
Gj
|
met Zuidoost?
|
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
ik wil wel kiten morgen (zaterdag), wil iemand mee rijden? ik vertrek tegen 12.00.
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
werk is beetje uitgelopen, vertrek nu met uurtje. wil je nog mee, bel me maar.
|
|
|
Gj
|
zoals het nu lijkt maandag naar workum, wie wil er mee rijden? heb 2 plekken vrij..
|
|
|
Wim uit Assen
|
Wim, elke willekeurige bar past er toch wel op? Mail anders even naar info [ @ ] kitepro.nl hebben nog wel barretjes liggen...
@KappuhH: ik heb je mail gestuurd via info [ @ ] kitepro.nl. BEn benieuwd of je me kunt helpen.
|
|
|
leonmeijer
|
Ik wil maandag wel meerijden naar Workum! Nieuwe smart bar uitproberen. Werk alleen wel de hele dag dus kan alleen in de avond na 17.00uur....
|
|
|
Gj
|
Ah ik wil ok men nieuwe Razors ff uit de tas de 11m bijvoorbeeld. je moet tot 5 uur werken? Iemand anders die de gehele dag vrij is
|
|
|
Lude
|
Hendrik en ik gaan morgen middag naar lauwersoog...
nieuwe Krush testen!
|
|
|
Gj
|
Hoelaat zijn jullie op loog?
kwil ook wel naar loog opzich, maar hijs wel erg west... IEmand mee rijden?
|
|
|
Gj
|
Hmm kijk net op guru pro, staat voor morgen hele dag WZW naja dan ga ik liever naar Workum heb nog 2 plekken vrij wie wil mit ?
|
|
|
Lude
|
als je hele dag gaat zou ik ook naar workum gaan, is idd zww. Zijn er rond 1245, maar gaan ook op tijd weer terug
|
|
|
inleveren
|
Boi's! Wie gaan er morgen mee?! Die studie kan wel ff een dagje wachten! Planning is Mirns, maar en ook in voor andere spot! Meerijden? Stuur me ff een berichtje. Cheers Roberto
|
|
|
Gj
|
Martijn en ik gaan naar Mirns morgen, we hebben nog 1 plek vrij in de auto, wie mee wil ff pbtje!
|
|
|
skyhigh as a
|
wat weer 2 dikke dagen op workie! nieuw tricky bedacht, das weer mooi aardig brak,maar misschien morgen toch maar weer heen
|
|
|
martimor
|
gaan er morgen nog mensen naar workum... moet om 1600 thuis zijn, dus ga wel optijd.
Edit: als ik niet vroeg wakker ben ga ik nog even naar schild Vanmorgen uit de nacht, dus nu klaarwakker
|
|
|
lodewiekus
|
ik rij nu naar lauwersoog, meerijden 0617220015
|
|
|
Johnny Tampony
|
zo vanmiddag nog even op schild geweest
mijn nieuwe 12 getest dat ging wel mooi
|
|
|
martimor
|
Hoe laat dan, wij zijn rond 13:15/13:30 weg gereden. Heb ook nog ff lekker kunnen kiten in het vlakke stukje... Jammer, anders was ik nog even gebleven.
|
|
|
Johnny Tampony
|
ik was er rond 2uur half3
was wel even lekker 18 over 21 heb ik gemeten
ben om half5 weer weg gegaan toen was de wind op
|
|
|
Gj