YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
pfff.. eindelijk eem rust van alle wind hier op Bonaire. 2 week non stop wind zon en lekker weer. Donderdag gaat de wind weer beetje woeien en dan gaan we weer eem rocken! www.geertjantelkamp.com heb er ook wat nieuwe foto's opgezet en vanavond publiceer ik er een arrticle about checking your gear before you head off for a nice session. Helaas nog geen actie foto's jonks Wat een leventje, lijkt me heerlijk Vrijdag lijkt de wind voor Workum wel weer eens goed zo te zien!
|
|
|
skyhigh as a
|
heb wel zin in beedie actie vandoage!! iemand nog iets tofs in de kop?? had zelf wel beetje zin om met een overdreven grote ouwe kite aan de catamaran te hangen, dus als iemand nog een ouwe dikke kite heeft ligge...
|
|
|
Lude
|
Ik heb nog een 17m cabrinha black tip nitro uit 2004 liggen Dat ding gaat met deze wind niet eens de lucht in zo zwaar is hij! donderdag en/of vrijdag maar even kijken voor een mooie avond-sessie!
|
|
|
skyhigh as a
|
staat best leuk windje nu!! wie nog effe naar zuidje?
belluh 0630280568
|
|
|
skyhigh as a
|
zuidje was niks, toen maar effe flyboarden (wat nog best een dikke zezzie was) het mooiste was nog, dak nog een stukkie mee werd gelift met een kleine windhoos, die ik zag aankomen over de akkers snel van mn board afgestapt en in de hoos gesprongen. ging nog best ver (metertje of 50 en ongeveer 3 a 4 meter hoog) wie vandaag nog iets in de kop??
|
|
|
Bram Wilbrink
|
hahaahahahhaahahha .. ik heb ff werk in mn kop. vrijdag kitn
|
|
|
skyhigh as a
|
Bram kerel, haal dat werk uit die hazzes en bedenk eeum wa tofs
|
|
|
bandit
|
Hoi nog mensen donderdag richting Mirns Denk nu dat ik die kant op ga.
Grtn Roald ut Zuidloarn
|
|
|
Lude
|
Morgen werken is er nog iemand in voor een avondsessie? Vrijdag denk ik beetje in de buurt, moet om 2 uur weer aan t werk. Jij moet zeker weer dan Rico?
|
|
|
|
Walt0r
|
waar avond sessie morgen ? ik wil ook wel na het werk
|
|
|
Johnny Tampony
|
Ik wil morgen ook wel een avond sessie maar ga niet helemaal naar mirns
Andere plekken om te gaan junks
|
|
|
piede
|
Ben ook om uur of vier beschikbaar voor wind! Waarsch ZLM.
|
|
|
Lude
|
Zat ik ook aan te denken... Beetje veel regen/onweer om naar het ijsselmeer te tuffen. Ben om 5 uur beschikbaar
|
|
|
skyhigh as a
|
hmmm heb alleen sóchtends tijd morgen en overmorgen.... za en zo alleen avond... baggerrr
|
|
|
|
plaaggeest
|
Ik kom ook wel even kijken bij het Zlm rond half 6 daar! Welke kant zitten jullie meestal?
|
|
|
martimor
|
Met zuid/zuidwest gewoon aan t strandje, kant van meerwijck Maar knipper daar maar ff met je lichten, er komt dan vanzelf een vriendelijke man aan die je Kan helpen Wel eerst ff een vork door slikken Ik sla m even over vandaag, morgen vrij dan ergens knallen...
|
|
|
skyhigh as a
|
hahah martijn de ervaringsdeskundige wou nu effe, maar ga nie alleen en kan maar tot half 1, morgen zelfde probleem....
|
|
|
Lude
|
Morgen hou ik je handje wel vast ;-) Kan alleen pas om uurtje of 10:30 a 11 schat ik.
|
|
|
skyhigh as a
|
toppie man bellen ze me net van mn werk dak om half3 mag beginnen..... lekker op tijd.. heb in ieder geval morgen mazzel dat jij mn handje kom vasthouwe Lude
|
|
|
martimor
|
hahah martijn de ervaringsdeskundige haha, maareh, jullie zijn morgenochtend bij zuidjuh, als het lukt ben ik er ook, weet ik vanavond pas... leek me ook nog wel wat om ff bij de spot bij die golfbaan te kijken, retevlak, maar zuidjuh is weer gezelliger met al die vreemde kerels
|
|
|
Lude
|
Misschien ander keertje knuffelen Rico.. Was echt dikke drama zonet! En nu we thuis zijn trekt de wind weer aan!!
|
|
|
martimor
|
ik ben morgen met randy tegen een uur of 10 bij spot "hetwatertjebijdegolfbaan" iemand anders interesse, pm maar even, is nl een kleine spot. retevlak, en net ff wat meer wind dan zuidje rico, dus doe most er ook bie weez`n. zet de camera op een vishengel (net als toen bij schildmeer), dus hoop op wat toffe shots... ik wil desnoods ook wel eerder heen
|
|
|