drifter
|
ja ik denk er ook aan. Het wordt in de middag steeds beter met het tij toch?
|
|
|
matman
|
Ik kan pas na 17:00 (dus ff de zonsondergang tegemoet!) Zal wel een vlakwatersessie worden hoop ik, met wind uit ZO.
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Ja................ik kom ook om een uur of 12.00 en hopelijk kan ik dan mijn nieuwe aanwinst proberen (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
THEGREEN
|
gaat er nog iemand naar enkhuizen ofzo??? of is schellinkhout ook nog net te doen??
|
|
|
Roni-Size
|
Denk dat ik naar Schellinkhout kom in de middag.
|
|
|
Dikkiedik
|
hmzk ik wil kiten morgen maar moet werken, zal ik vrij nemen... ? hoe zit het morgen met de wind, want het zou vandaag ook waaien maar uiteindelijk was het prut vanmiddag, niks frustrerenders dan dat.
|
|
|
naish23
Geen avatar
|
Ik ben net als vandaag om 10.00 bij de slufter. Hopelijk wel wat meer wind!!!
|
|
|
KiteDemon
|
Het is te hopen dat het morgen beter is als vandaag. De weersites geven hetzelfde af als vandaag, dus morgen ochtend weet je het pas zeker.
|
|
|
Naish........what else???
|
Das dus balen Fer, neem je vrij en dan......geen wind. De voorspellingen voor morgen zijn aanmerkelijk beter Fer. Ach zondag kun je weer Ferke! Morgen ben ik toch maar op het strand.....gheghe, daarna ff naar de accoutant en notaris!
|
|
|
Moza
|
Ben er ook
|
|
|
THEGREEN
|
Schellinkhout (hangloose_kitesmiley) rond een uurtje of half 2
|
|
|
Claudia
|
Jo dan ben ik er ook! Is Enkhuizen niet beter met ZO? Jawel toch? Neemt er nog iemand een camera mee?
|
|
|
vinnie
|
Enkhuizen lijkt me goed vandaag, zo te horen zijn er meer die er zo over denken.
|
|
|
juf Claudia
Gast
|
Kan ik niet ff iemand bellen die er om half 1 is? Hoef ik niet dat hele stuk voor niks te rijden.
|
|
|
THEGREEN
|
Ze geven Z aan op schellinkhout
|
|
|
juf Claudia
Gast
|
Nou?? Wat wou jij dan? N?
|
|
|
semen
|
Iemand al aan het varen bij de slufter? Hoe is de wind?
|
|
|
Dikkiedik
|
de wind is weer prut vandaag, ben blij dat ik alsnog geen vrij heb genomen pff.. Wel lekker strandweer
|
|
|
Claudia
|
Na ja, Schellinkhout was dus niks, weer voor niets gereden.
|
|
|
SerG
Gast
|
Schellinkhout niets ??? me maatje belde en stond daar om 9.00 en vertelde dat het wel ging met een 16m2 X4 !!?? tot een uur of 11, toe zakte hij (de wind) in...................... (sealedlips_kitesmiley) of was je er toen nog niet Claudia ??
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Kortom hetzelfde als gisteren? Ach het weer is mooi. Maar daar doen we het als kiter zijnde niet voor.
Komop met de echte herfst.......regen, wind, koude temp. En bijna niemand op het strand.
|
|
|
Dikkiedik
|
liever geen kou maar wel een hoop wind!
|
|
|
Claudia
|
Neuj, was er pas om half twee, moest eerst die kinderen naar huis schoppen.
|
|
|
|