boardjes rapen bij Slufter

matman

Oktober 23, 2005, 11:56:13
edit2Rapporteer  
Was weer gezellig aan de Slufter.... Maar ik heb volgens mij nog nooit zoveel los drijvende boardjes gezien. Ik moest zelf twee maal geholpen worden om mijn boardje terug te krijgen (leash gebroken). En heb een boardje aan een losdrijvende kiter gegeven. Eindstand 1:2. Dus weer bedankt gasten! Maar ligt het aan mij of was het board-verlies gisteren erger als normaal?

Je komt bijna niet meer aan kiten toe ;-)
Jeks one

Antwoord #1 Oktober 23, 2005, 12:10:22
edit2Rapporteer  
te veel beginners op een gevorderde kitespot misschien ?? of was iedereen z'n nieuwe trix aan het trainen ??
dimitri
Gast
Antwoord #2 Oktober 23, 2005, 16:13:00
edit2Rapporteer  
Het valt mij op dat de laatste tijd heel veel beginners bij de Slufter komen kiten.

De meeste van die begginers hebben het nu zelf kunnen ervaren.

HET IS GEEN BEGGINERS SPOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jullie kunnen dan nog van geluk spreken dat je board terecht is.
Door de hevige stroming aldaar die altijd een andere kant op staat en nooit het zelfde is door de schuivende zandbanken is je board zo zoek, en als je pech hebt mag je je board vergezellen.
Dan kunnen wij WEER de reddinsbrigade bellen die jullie mogen oppikken op open zee.

Dus willen we onze geliefde sport in een kwaad daglicht stellen, moeten de beginers vooral naar de Slufter komen

Dus mensen als je nog begginer bent blijf bij de Slufter weg.
Dit kost ons onze sport.

Gr Dimitri
Marc de Munnik

Antwoord #3 Oktober 23, 2005, 17:25:23
edit2Rapporteer  
Dimitri jij bent een duidelijk voorbeeld die zich ergert aan beginners en hun van de spot af wil helpen. Maargoed je hebt wel gelijk. Ik heb er zelf nog nooit gevaren maar ben er wel geweest. Ik kom eens bij jullie varen!
Rutger II

Antwoord #4 Oktober 23, 2005, 17:32:40
edit2Rapporteer  
Nee Marc, het is geen beginnersspot ;-)
kiteboy
Gast
Antwoord #5 Oktober 23, 2005, 17:39:22
edit2Rapporteer  
Toevalig een naish stubbie 115 zien drijven ?
(R)Ikke

Antwoord #6 Oktober 23, 2005, 20:38:53
edit2Rapporteer  
Zaterdag heb ik 2 boardjes en een kite gered op de brouwersdam. Ik vind dat ik wel weer aan mijn sociale plicht heb voldaan
matman

Antwoord #7 Oktober 23, 2005, 23:23:39
edit2Rapporteer  
Volgens mij heb ik weinig beginners gezien op zaterdag. Iedereen hield zich wel aardig aan de passeer-regeltjes, en verder heb ik weinig ongein of ongelukken gezien veroorzaakt door gebrek aan ervaring. En tja.. het is ook maar hoe je "beginner" definieerd. Ruben verliest ook wel eens zijn plankie ;-))
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #8 Oktober 24, 2005, 09:33:15
edit2Rapporteer  
Iedereen verliest wel eens zn boardje, maar komt er meestal zelf weer bij. Beginners komen gewoon mnder snel; terug bij hun board.

p.s. Toevallig geen skyrider zien drijven?
Naish........what else???

Antwoord #9 Oktober 24, 2005, 17:41:41
edit2Rapporteer  
Begginer vs Beginner!
dimitri
Gast
Antwoord #10 Oktober 24, 2005, 20:46:31
edit2Rapporteer  
Dimitri jij bent een duidelijk voorbeeld die zich ergert aan beginners en hun van de spot af wil helpen. Maargoed je hebt wel gelijk. Ik heb er zelf nog nooit gevaren maar ben er wel geweest. Ik kom eens bij jullie varen!

Lijkt me leuk Marc, Ik hoor/zie het wel waneer je eens wil komen buurten.

Gr Dimitri
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.