Psychotic
|
Zeer strak inderdaad, die positieve reclame heeft de sport echt broodnodig!
|
|
|
Seeb
|
Ja, k heb het ook gezien...goede shit! Rlxd dat het nu een keer positief in het nieuws komt.
|
|
|
THEGREEN
|
ckers, heb het opgenomen
|
|
|
TomTom
Gast
|
Shit zeg op teletekst stond dat het tussen half 2 en 2 zou komen, maar het was dus al eerder geweest? Is er niemand die het ff online kan zetten?
|
|
|
Seeb
|
Zou wel rlxd zijn als iemand het online kan zetten, wil het nog wel een keer zien
|
|
|
Emiel
|
wordt aan gewerkt.. ik was er ook op met me mooie hoofdje;P
|
|
|
TtHoM@s
|
ik heb het laatste stukie over het nk gezien en daar naar dat intervieuw met stephan van de berg heb ik veel gemist?
ja das wel cool als het online is
|
|
|
Marc de Munnik
|
Gemist, ik was op het strand in noordwijk. Stond ik er nog op?
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Volgens mij niet marc!
|
|
|
|
|
Rutger II
|
neej marc, jij was er niet op, dow wel ff en Emiel met zn krullebol
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik heb alleen de laatste minuut gezien, omdat hier stond half-2 (very_angry_kitesmiley)
|
|
|
THEGREEN
|
Jah ik vond het niet zo goed van de nos dat het totaal niet was aangegeven dat het om 1 uur al was. Op internet en teletekst stond toch duidelijk HALF 2
|
|
|
|
skyrider 138
Gast
|
hoop dat het nog herhaalt wordt, heb ook maar vanf 1.10 kunnen openemen, stukje hawai is wel heel erg bizar !!
|
|
|
Mak
|
Studio sport heb ik gemist, maar ik heb gisteravond wel op hart van nederland stukkie gezien over kiten met interwiew van ruben en wat acties van hem...... Zekers goeie reclame
|
|
|
DENNS
|
ik hbe gisteren ook ruben lente gezien op sbs 6 (hart van nederland) ging ook over king of the air (was om half 11 ofzo)
|
|
|
|
THEGREEN
|
Jepz alle reclame voor de sport is welkom :D
|
|
|
(R)Ikke
|
Ok, de nieuwe SOL van naish is dus goed in choppy condities en met de octane word al lekker geknalt zo te zien
|
|
|