Wat is DD-Lak bestendig?

JoskeJ

November 28, 2005, 16:45:24
edit2Rapporteer  
Ik heb mijn eerste board af en wil nog wat prints op het dek aanbrengen voordat ik met blanke DD-lak het geheel helemaal klaar heb. Wie heeft ervaringen hiermee en op welke manier kan ik dit het beste aanpakken?

- stickers laten maken en dan DD-lak erover? (is prijzig)
- gewoon printen op papier kan dat ook en daaran DD-lak erover? (welk papier en hoe printen?)
- verf met spuitbus aanbrengen en daarna DD-lak?
- Prints a la j2 en daarna DD-lak of werkt dit alleen met een laag  glas?

Alvast bedankt voor de hulp.
flyingkite

Antwoord #1 November 28, 2005, 19:55:29
edit2Rapporteer  
1component verf onder dd zou ik niety doen, het beste lijkt me de papier/sticker optie is een kwestie van papier impregneren met dunne epoxy vast plakken laten drogen schruren korrel 220 en dd erover! rijste papier schijnt het best te werken maar er zijn mensen die 80gr gewoon papier gebruiken en dat werkt ook ;-) proef printje maken en insmeren met epoxy en kijken of de inkt niet oplost.....en als ie niet oplost gaan met die banaan!
of je haalt pigment i/d kleur die je wil beetje 10% door je dd lak en schilderen maar

succes!
djb

Antwoord #2 November 29, 2005, 01:53:51
edit2Rapporteer  
ik print op 80gr papier niet dikker anders teveel epoxy nodig.... en niet de papier met dd lak plakken wand dat gaat niet goed met de kleuren.

als je papier plakt leg er een glasmat overheen wand anders gaat je papier hobbelen en glas maakt het zwaarder dus drukt het aan. doe dit wel onder vaciuum wand hobbels krijg je erg snel met papier.

grtz j²
dimitri01
Gast
Antwoord #3 November 29, 2005, 04:25:11
edit2Rapporteer  
he loser

ik heb stickers laten maken bij een winkel die ook t-shits doet maken
op stikkergaat super goed en kost hier in dordrecht 7.50 voor A4

ik heb zelf slechte ervaring met papier dat gaat gaat verkleuren en idd hobbelen

dus sticker en dan dd lak spuiten

sterkte (grinnik_kitesmiley)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.