F-One tour a.s zaterdag bij BeachBreak!

BeachBreak
Gast
Mei 10, 2006, 19:51:36
edit2Rapporteer  
Ook dit jaar terroriseert het F-One Team het strand in Noordwijk bij Beach Break!  Joepie
Het F-One team zal aanstaande zaterdag, 13 mei, aanwezig zijn met de Teardrop en een vette Chevy.
Nog completer met meer decibels dankzij DJ Eric, foto-shoots, test materiaal en Clinics.

Let op, BeachBreak zit tegenwoordig helemaal noordelijk, 50 meter voorbij de laatste strandtent! Zie www.beachbreak.nl voor een routebeschrijving.

De ervaren  kiter kan het nieuwste toonaangevende materiaal van F-One testen
en de onervaren mensen die het kiten willen proeven kunnen een beginners clinic volgen.

Test materiaal
Het materiaal wat het F-One Team meeneemt en wat getest kan worden is:

Kites
Impact (New School FreeStyle)
Tribal ( New School Intermediate/allround)
M6 (Old School) 

Boards
Demon (New School FreeStyle)
SK8 (All-round)
Trax (Free Ride)
Legend (Wave Riding)

Clinics
Beginners: de beginnende kiter krijgt de kans om van deze geweldige sport te proeven.
( Kom langs en meld je aan, vantevoren aanmelden kan ook wessel@beachbreak.nl of 06 2871 3257! )
Gevorderden: Deze clinics worden gegeven door onze Teamriders. In deze Clinics leert de kiter die al ript nog harder rippen.

Foto / Video
Altijd al die mooie foto van jezelf willen hebben, of zelfs film beelden?
Bij F-One is het dit jaar mogelijk. Zowel van de kant maar ook vanaf het water, wat natuurlijk een ongekend perspectief in beeld brengt.
( Tik de fotograaf even aan, geef je naam door en hij schiet ze van je )

Ruben..

Antwoord #1 Mei 10, 2006, 20:26:18
edit2Rapporteer  
Zo te zien goed evenement.. kzal kijken of ik er ben , ben van plan de Tribal te kopen .. ff testen dus.  ThumpsUp
Molliebollie

Antwoord #2 Mei 10, 2006, 20:44:47
edit2Rapporteer  
Kunnen ze dit event niet even 2,5 week uitstellen...? Dan had k die clinic wel willen doen.
Moet nu nog even herstellen van mn enkelbreuk Sad
noordwijker
Gast
Antwoord #3 Mei 10, 2006, 21:44:19
edit2Rapporteer  
Voor wie deze tourstop mist, ze zijn natuurlijk ook aanwezig op het kiteboardopen meer info vind je op http://www.kiteboardopen.com
michiel v geel

Antwoord #4 Mei 10, 2006, 23:55:44
edit2Rapporteer  
hey ik kan wel kiten (flyboarden enzo) en heb eigen kites waar ik goed en verandwoordelijk mee om kan gaan maar varen ben ik nog niet de beste in zou het mogelijk zijn voor mij om de tribal op het strand te kunnen vliegen?
Remco_1

Antwoord #5 Mei 10, 2006, 23:58:26
edit2Rapporteer  
neem eerst een andere ava!!!! want die van jou is helemaal mislukt :S of ligt dat aan mijn pc
Alex Vliege

Geen avatar

Antwoord #6 Mei 11, 2006, 00:16:51
edit2Rapporteer  
Geen probleem Michiel! Iedereen mag testen! Mochten mensen nog niet met een kite kunnen omgaan dan krijgen ze eerst de basis met een trainerkite uitgelegd, maar jij kan zo aan de slag!
moderator-6
Global Moderator

Geen avatar

Antwoord #7 Mei 11, 2006, 00:27:42
edit2Rapporteer  
F One tour per x onder de aandacht brengen kan niet de bedoeling hier zijn, topic gesloten! mod-6
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.