Belangengroep voor Strand Horst

Ron!
Gast
Augustus 24, 2006, 06:11:43
edit2Rapporteer  
Strand Horst is een superspot. En dat moet zo blijven. Maar projectontwikkelaars zien geld in deze plek. En de beheerder RGV weet niet precies wat wij willen. Daarom is er nu de belangengroep "Surfen op Horst" voor alle wind- en kitesurfers op Strand Horst.
Schrijf je nu in op http://www.surfenophorst.nl
Kosteloos en zonder verplichtingen.
Want ruimte nemen ze je maar één keer af!
Je bent welkom!
Johan01

Antwoord #1 Augustus 24, 2006, 15:26:46
edit2Rapporteer  
Goed initiatief Ron! Bij deze ingeschreven.
DaRe

Antwoord #2 Augustus 24, 2006, 16:49:43
edit2Rapporteer  
Ook ingeschreven... Maar forum is niet al te best. Waarom geen topic hier aanvragen dit forum  werkt veel beter of lid worden van de kitesurfvereniging en regio vertegenwoordiger worden?
Erik de Berik

Antwoord #3 Augustus 25, 2006, 00:34:05
edit2Rapporteer  
Toppie ThumpsUp
eelke

Antwoord #4 Augustus 25, 2006, 00:42:17
edit2Rapporteer  
ingeschreven!!!
Hans1962
Gast
Antwoord #5 Augustus 25, 2006, 05:16:03
edit2Rapporteer  
Het is van de gekke dat van elke stukje grond, wat commercieel aantrekkelijk is, gebruik wordt gemaakt door projectontwikkelaars die aan niets anders denken dan euro's. Strand Horst moet gewoon blijven zoals het is ... en plek voor nederlanders die willen recreeren, of dat nu surfen, zonnen of zwemmen is.

Waar ik ook een teringhekel aan heb is parkeertarieven ... als er dan toch zo nodig grof geld verdiend moet worden door er recreatievilla's oid neer te zetten ... laten ze dan de parkeertarieven maar laten vallen. Soms kom ik langs Horst zonder surfplank, en zou ik even naar het surfen willen gaan kijken ... dat betekend dus parkeergeld betalen (als ik het voor het zeggen zou hebben zou trouwens in heel nederland de parkeergelden naar de prullenbak verdwijnen, maar da's een hele andere discussie).

Maar al met al zie ik de bui al wel weer hangen ... met of zonder belangenvereniging zal de projectontwikkelaar uiteindelijk aan het langste eind trekken en zal er voor ons surfers weer een stek verloren gaan.

Waar je op in zou kunnen zetten is om strand Horst te behouden en dat de projektontwikkelaar verder naar het zuiden z'n gang kan gaan ... meer richting strand nulde dus. Maar goed, ik ken de hele situatie eigenlijk niet goed.
Ron!
Gast
Antwoord #6 Augustus 25, 2006, 13:57:27
edit2Rapporteer  
Ook ingeschreven... Maar forum is niet al te best. Waarom geen topic hier aanvragen dit forum werkt veel beter of lid worden van de kitesurfvereniging en regio vertegenwoordiger worden?
Aan het forum op surfenophorst is gewerkt en moet nu goed werken.(conflict van CSS'en)
 Ik ben niet het type wat zo snel opgeeft, dus ik rommel nog wel even door...
Maar je hebt gelijk, dit forum is beter. Daarom heb ik hier ook een topic geopend. En op Hanglos. En op windsurfing.nl. En op GPS-speedsurfing.nl. Omdat het ons allemaal aangaat. We hebben dezelfde belangen. En die probeer ik te verenigen. En dankzij jullie inschrijvingen lijkt dat te lukken. Bedankt!

Wat betreft regiovertegenwoordiger: ik ben bang dat jullie dat niet goed vinden, want stiekem ben ik windsurfer. Maar samenwerken, daar ben ik dol op.
Fly like hell

Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #7 Augustus 25, 2006, 21:36:03
edit2Rapporteer  
Of je nu een surfer bent of niet, ook ik wil dat Horst open blijft. Ingeschreven dus.
slingshot {Thomas}

Antwoord #8 Augustus 26, 2006, 00:21:39
edit2Rapporteer  
ingeschreven
Lord of the Boards

Antwoord #9 Augustus 26, 2006, 02:27:15
edit2Rapporteer  
Ik heb me ingeschreven.

Het lijkt me inderdaad geen slecht plan als een Horst local zichzelf gaat benoemen als regiovertegenwoordiger van NKV. Je wordt dan iets serieuzer genomen en bovendien heb je een achterban van (op dit moment) 750 kitesurfers. Daarnaast kun je ook de nodige hulp van de KNWV inroepen, die dan ook gelijk voor de windsurfers opkomen. Horst moet open blijven!
Rik2809

Antwoord #10 Augustus 27, 2006, 06:07:38
edit2Rapporteer  
Been there ,done it!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.