ingebroken....

diederik

November 11, 2006, 18:41:14
edit2Rapporteer  
Tja...

Zit een beetje in zak en as...
Wilde vannochtend de auto instappen om naar de testdag in hoek van holland te gaan. Bij mijn auto aangekomen kwam ik erachter dat mn boardje dat ik in de auto had laten liggen verdwenen was...slot openbgeboken...Kortom niet meer kiten!!!!Gelukkig had ik mn kites wel uit de auto gehaald!

Ik hoop dat iemand hem via de tweedehands markt nog tegen komt.

Het gaat om een rood custom formica boardje afmetingen 122x38
oranje brunnoti vinnen
zwarte brunotti voetbanden
rode footpads

Mocht iemand een aanbieding tegenkomen die voldoet aan aan de hierboven beschreven specificaties neem dan aub effe contact met me op!!!

Als iemand hier ervaring mee heeft en oplossingen heeft qua verzekeringen e.d. laat het me dan weten.

Have fun op het water deze week
Hattori Hanzo

Antwoord #1 November 11, 2006, 18:49:39
edit2Rapporteer  
Mooi klote man.....

Probeer wat te regelen met je verzekering.... normaal gesproken is alles wat in de auto ligt niet verzekerd.
Wat veel mensen niet weten en dus ook niet claimen is dat veel maatschappijen wel een klein bedrag vergoeden, ongeveer 250 eurie....hangt een beetje af van de maatschappij....
toch beter dat niets.....
Maurits

Antwoord #2 November 11, 2006, 18:53:16
edit2Rapporteer  
Ahhh echt kloten hoor! Ik zou dit bericht ff op veel kite fora posten, zodat ze het in de gaten kunnen houden met de 2e hands markt. Hopen dat je het terug krijgt. En dat alles goed te fixen valt met de verzekering.
Boudewijn

Logs: 0 | 257 uur
Antwoord #3 November 11, 2006, 19:07:22
edit2Rapporteer  
misschien is het slim om de locatie te melden waar het delict geplegd is, in 80% van de gevallen is de misdadiger namelijk iemand uit je eigen omgeving  ThumpsUp
nepke1
Gast
Antwoord #4 November 11, 2006, 19:26:00
edit2Rapporteer  
Klotezooi... volgens mij zijn spullen die in je kofferbak liggen wel verzekerd... succes
-Mark-

Antwoord #5 November 11, 2006, 20:09:53
edit2Rapporteer  
miet niet erger worden
Bart13

Geen avatar

Antwoord #6 November 11, 2006, 21:07:58
edit2Rapporteer  
das nou echt kloten
diederik

Antwoord #7 November 11, 2006, 21:13:04
edit2Rapporteer  
kom er net achter dat mn complete tas met surfpakken ook pleitte is...
BasO

Antwoord #8 November 11, 2006, 21:21:31
edit2Rapporteer  
Der zijn egt altijd van die flikkers en die moeten van die leuke sporten verzieken,, koop tog gewoon zelf wat
diederik

Antwoord #9 November 11, 2006, 22:07:43
edit2Rapporteer  
niemand ervaring met verzekeringen?
Mike_salou

Antwoord #10 November 11, 2006, 22:29:30
edit2Rapporteer  
gewoon bellen dan weet je waar je aan toe bent. Ik zou op ebay kijken. maar ja als die dader een beetje slim is verkoopt ie m niet tot over 6 maanden
Dikkiedik

Antwoord #11 November 11, 2006, 22:41:55
edit2Rapporteer  
waarom laat jeje boardje in je auto liggen?? Het is toch ook bekend dat jeje autoradio-frontje eraf moet halen en je portomonnee niet op het dashboard moet laten liggen??? 

Ok het zwaar niks en lullig maar toch, het is ook wel een beetje kortzichtig en je eigen verantwoordelijkheid.
Ik hoop dat je hem terug vind man, echt.
Langbeest
Gast
Antwoord #12 November 11, 2006, 23:03:31
edit2Rapporteer  
Klotezooi... volgens mij zijn spullen die in je kofferbak liggen wel verzekerd... succes

Nee deze zijn ook niet verzekerd. ThumpDown
Heb dat al eens meegemaakt.

Groente
FunkyoneNL

Antwoord #13 November 11, 2006, 23:46:30
edit2Rapporteer  
ik laat ook meestal alles erin liggen...... tot de volgende dag en dan weer knallen niet meer doen dus....
Jarno

Geen avatar

Antwoord #14 November 12, 2006, 00:13:50
edit2Rapporteer  
hangt ook zwaar vanaf waar je je auto parkeert natuurlijk, welke stad welke wijk onder een lantaarnpaal of niet

succes met vinden man, als ik m tegenkom op ebay marktplaats of kitehigh weet ik dat ik lekker kan afdingen want die persoon heeft er toch niets voor betaald, thnx Wink

Nino

Antwoord #15 November 12, 2006, 00:31:38
edit2Rapporteer  
had je wel alles afgedekt..? Ik laat ook nog wel eens iets in de auto liggen, maar dan zorg ik altijd dat er een zeiltje overheen ligt.

Idefixe

Antwoord #16 November 12, 2006, 00:38:36
edit2Rapporteer  
waarom laat jeje boardje in je auto liggen?? Het is toch ook bekend dat jeje autoradio-frontje eraf moet halen en je portomonnee niet op het dashboard moet laten liggen???

Ok het zwaar niks en lullig maar toch, het is ook wel een beetje kortzichtig en je eigen verantwoordelijkheid.
Ik hoop dat je hem terug vind man, echt.
tjee waar gaan we heen met z'n allen. Nog ff en dan krijgt die gozer een bon omdat tie "anderen in verleiding brengt". Gewoon zwaar klote dit. En ff back to basics: mensen moeten gewoon met hun fikken van andermans spullen afblijven. Niks geen "eigen verantwoordelijkheid".   ThumpDown
Boudewijn

Logs: 0 | 257 uur
Antwoord #17 November 12, 2006, 00:53:40
edit2Rapporteer  
hangt ook zwaar vanaf waar je je auto parkeert natuurlijk, welke stad welke wijk onder een lantaarnpaal of niet

succes met vinden man, als ik m tegenkom op ebay marktplaats of kitehigh weet ik dat ik lekker kan afdingen want die persoon heeft er toch niets voor betaald, thnx Wink

lawl ^^
hiha
Gast
Antwoord #18 November 12, 2006, 18:28:20
edit2Rapporteer  
tja beetje dom om je kite shit in je auto te laten liggen.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.