stefkiter
|
is supr! gewoon landboardje kopen en met je tubekite knalle! (up_kitesmiley)als je er extra kite voor wil kopen kuan je best foilkite kopen.. ozone , flexifoi , flysurfer , peter lynn , HQ .....l
|
|
|
Vincenttttt
Gast
|
Kijk eens op www.flyboarden.nl, kan je alles vragen wat je wilt weten en er zijn bergen informatie te vinden. Flyboard zelf ook, prima te doen met tubekites boardjes zou ik kijken naar MBS, Scrub en Trampa.
|
|
|
Mandy
|
Ik heb nu Vegas 05 8m dus daar kan het gewoon mee?? En dan boardje erbij kopen..
|
|
|
Maurits
|
Ik heb nu Vegas 05 8m dus daar kan het gewoon mee?? En dan boardje erbij kopen..
Sure! Natuurlijk wel ff oppassen met het laten crashen van je kite he!
|
|
|
Mandy
|
Ik heb nu een zittrapeze, is dat handig. Of kan ik dan beter een heuptrapeze aanschaffen??
|
|
|
krullebol
|
Sure! Natuurlijk wel ff oppassen met het laten crashen van je kite he! Beter noghelemaal niet laten crashen:P:P maar heb je een groot weiland in de buurt of strand ofzo? Flyboarden is ook echt vet! En je hebt alleen nog een board nodig, Trampa is het best maar wel duur... Zelf heb ik scrup ejector en ben ik heel tevredn mee
|
|
|
Mandy
|
Ik zit binnen een half uur op het strand dus dat gaat wel goed.
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
mbs core 8
lekker freestyle boardje, kost 250€, mss nu al iets minder.
Met je tube gaat het prima, ik doe het zelf ook met mijn 13.
|
|
|
ThomasC
|
Ik heb nog een praktisch nieuwe (doe mij het water maar) Silver Reef voor je. Mail maar even als je interesse hebt: thomas@conyn.nl
|
|
|
|
Maurits
|
Houd die zit trapeze nog maar ff lekker Ik heb nu een zittrapeze, is dat handig. Of kan ik dan beter een heuptrapeze aanschaffen??
Houd die zittrapeze nog maar ff lekker, gewoon nog ff flink oefenen. Als je wat langer kitesurft/flyboard en je gaat wat meer tricks doen en dergelijke kan je eens gaan kijken naar een heuptrapeze. Suc6 der mee.
|
|
|
Vinni
|
Ik heb scrub deimos lekker boardje.. Maar die kan je wel wat goedkoper krijgen dan 160!! Ik had hem voor €145,- bij klik
|
|
|
stefkiter
|
scrub deimos ligt in onze vleigershop goedkoper! en is nieuw! in decatlhon zelfs voor 139 euro! nieuw!! maar zou eerder naar scrub ejector ofzo kijken.. kwaliteit is iets beter!
|
|
|
Vinni
|
Maar ik had inclusief €15,- pleuro verzendkosten
|
|
|
Kevin
|
Niet deimos nemen is veels te stijf zodra je eenmaal beetje gaat springen en truckjes doen is het niet fijn landen dus Moet je de Ejctor hebben alleen is een MBS Core 8 dan wel beter alleen is de EJector echt heel fijn (he krulbol )
|
|
|
stefkiter
|
waar kan je mbs core 8 kopen
|
|
|
Mandy
|
Bedankt voor alle reacties. Ik heb vandaag de Ejector gehaald. Nu hopen dat ik hem van het weekend uit kan proberen!!!
|
|
|
marcelca
|
Bedankt voor alle reacties. Ik heb vandaag de Ejector gehaald. Nu hopen dat ik hem van het weekend uit kan proberen!!! gefeliciteerd met je nieuwe board ik ben ook van plan iets e kopen, maar wil graag de regolith waar heb jij je board gekocht en hadden zee daar ook de regolith liggen. alvast bedankt
|
|
|
Mandy
|
Ik heb hem in Hoogvliet gekocht, maar daar hadden ze niet de regolith liggen.
Veel succes!!
|
|
|
|
marcelca
|
heb een occasion scrub regolith gekocht bij een winkel in deventer, wel tweedehands dus maar ziet er nog erg goed uit
Nu nog bescherming en gaan met die banaan
grappige aan dit verhaal is wel, ik heb een helmpje, en wist zeker dat ik ook knie en elleboogbeschermers had...
resultaat :
hele huis doorzocht, nergens te vinden maar wel een perfect opgeruimt huis doordat ik alles maar gelijk heb opgeruimt, dus nu moet ik og naar de winkel voor beschermers ( blijf het wel frusterend vinden ) niet omdat het zo duur is maar wel omdat je zeker weet dat je ze had maar gewoon niet te vinden is
|
|
|
Henning
|
12 ply Trampa Deck... Flex like Hell...
|
|
|