Vlaardingen
|
Jep, Slufter moet openblijven. Dus verwijderen maar dit topic voordat de jongens en meisjes van de Groene Mafia meelezen en uit hun kraakpanden komen!
|
|
|
KiteDemon
|
Tja....de Slufter geniet wereldwijde bekendheid. Gewoon weer zo'n tourist uit Antartica die van de lokale zeehonden heeft gehoord dat de Slufter da shit is.
|
|
|
Tuur!
|
Heb ik weer.. trek ook eens een keer me nieuwe suit aan..
|
|
|
|
Erik de Berik
|
Ja zag laatst ook een kop van een zeehond. Mooi he die Slufter.Niet te hard roepen want zoals al gezegd,strax lezen die groene sandalendragers met die geitewollen sokken het en gaan ze weer protesteren,zoals op t autostrand. Gaaf hoor ,een pinquin,ligt wel erg ver uit koers!
|
|
|
|
Papa
Geen avatar
|
heb die bird ook gezien d8 eig dat t een kleine zeemeeuw was ofzo :s
|
|
|
Pieter84
|
Was het niet zo'n vogel? Is een IJsduiker. Ook vrij zeldzaam, maar waarschijnlijker dan een pinguin....
|
|
|
|
Elevation
|
nee, hij had zo'n rare snavel en gewoon twee mega kleine vleugels..
|
|
|
|
Elevation
|
haha, was na dat kopje thee joyce, wat johnno zag m ook !!!
|
|
|
Spotter
Gast
|
Zie steeds meer rare vogels op de slufter, met vreemde vliegeigenschappen !
|
|
|
Silver Surfer
|
Waarschijnlijk een Alk. Zie je 's winters wel vaker op het strand. Hoewel? winter... Lijkt best op een pinguin, maar de Groene jongens rukken er niet voor uit.
|
|
|
Vlaardingen
|
Alleen deze foto kunnen maken op de slufter. Maar pinguïns op de Slufter lijkt me heel sterk. De Humboldt-pinguïn (Spheniscus humboldti) is een koloniebroeder en komt alleen maar voor aan de kust van Peru en Chili.
|
|
|
Erik de Berik
|
Moet nu niet gekker worden (tong_kitesmiley) LOL (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Micky
|
Vandaag laggen er op de zandbanken meer dan 20 zeehonden!
Moest al een beetje lachen om het laggen.... maar die laatste foto deed het....
|
|
|
|
dimitri
Gast
|
De walvis kwam best hard neer na die duik, het water was daar maar 30cm diep.
Ik denk dat hij net zulke hooftpijn heeft als Erik.
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Haha, Dré de sjopgoeroe...
Misschien een ontsnapte pingdinges ? Tenslotte vangen we in de Nederlandse wateren tegenwoordig ook zonnebaarzen en kwam ik van het jaar zelfs een roodwang waterschildpad tegen in het lokale riviertje...
|
|
|
Vlaardingen
|
Is egt geen sjoppien egt waar nie!!! Hahahahhaha
|
|
|
Ricardo
|
Alleen deze foto kunnen maken op de slufter. Maar pinguïns op de Slufter lijkt me heel sterk. De Humboldt-pinguïn (Spheniscus humboldti) is een koloniebroeder en komt alleen maar voor aan de kust van Peru en Chili.
En dan te bedenken dat het daar maar 30 cm diep is
|
|
|
Elevation
|
waarom denk je dat die beesten steeds vastlopen daar.. (cry_kitesmiley)
|
|
|
Mark Waroo
|
Ha ha jongens was het niet een dood normale zeekoet? Die beestjes leven wat verder in zee en komen wel is richting de kust gezwommen...
|
|
|