|
michiel v geel
|
zaterdag was top, nu ook nog eens mijn rechterenkel aan puin door een zieke kiteloop. word dus weer genieten
vandaag met tranen in mijn ogen (enkel) ff lopen cruisen omet 14m maar was neit veel soeps meer
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Hij was weer lekkert, strakke bries bij Oostvoorne. Ben redelijk gesloopt zelfs. Top dag!!
Hee Le@n, nog bedankt voor het opgooien van m'n kite (goeie grap he) Ik zag jou echt overal, hoor ik JOEHOE ergens in de lucht, ff later zie ik je stuiteren - ik denk dat kan ik ook, stuiter zo m'n chickenloop eruit, flag release, een half uur zitten ontwarren aan de kant LOL. Daarna nog wel tot 16:30 doorgebeukt... Graag gedaan, volgende keer gooi ik hem hoger! Maar het begin is er ;-) Ik dacht wat doet ie nou? Stuiteren deed je wel, dus die move beheers je prima! Enkel maakte je hem wat ingewikkelder dan dat ie was volgens mij maarrrr hoe heet 'ie nou die stuitermove? Absint Trojka? Le@nderthal Absint Shuffle? Car Beach Absint Boogie Woogie? You name it!
|
|
|
michiel v geel
|
zo jij bent goed met namen, je moet mick eens in de gaten houden die maakte zaterdag ook moves die ik niet zo snel benaam. maar wel lekker bezig hoor mick maar dat plankje van jouw moet ik ook nog eens met goede bindingafstelling (scrabble 3x letterwaarde) varen
|
|
|
Jacq
|
Hey vriendjes, Even een berichtje uit zonnig en winderig Cabarete. Sta niet elke dag op het water, mede omdat mn vriendinnetje echt gezandstraald wordt op het strand, haha. Maar het is wel super hier. Heerlijk zonder wetsuit.Voor hier waait het niet hard, maar ik kan prima varen met mn 9m, niet eens helemaal gepowerd. Zo te lezen hebben jullie ook wat wind gehad .
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Zo, enige tijd onder m`n steen gezeten maar de temperaturen gaan stijgen en krijg wel weer de kriebels... Hoe ist hier, Jacq, Ro, Mick, Michiel...Allemaal nog lekker bezig lees ik. @michiel, coole pic daar op het strand in Tarifa, @Jacq have fun daar in de zon. lekker genieten zou ik zeggen. @de rest...tot snel!! Oh ja, bijna vergeten..@Leon, alles ok?? Nog steeds van die zieke sprongen zo dicht bij de kant Grtzz.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
maarrrr hoe heet 'ie nou die stuitermove? Absint Trojka? Le@nderthal Absint Shuffle? Car Beach Absint Boogie Woogie? You name it!
De: Chickenloop flag release!!
|
|
|
Micky
|
Zo, enige tijd onder m`n steen gezeten maar de temperaturen gaan stijgen en krijg wel weer de kriebels... Hoe ist hier, Jacq, Ro, Mick, Michiel...Allemaal nog lekker bezig lees ik. @michiel, coole pic daar op het strand in Tarifa, @Jacq have fun daar in de zon. lekker genieten zou ik zeggen. @de rest...tot snel!! Oh ja, bijna vergeten..@Leon, alles ok?? Nog steeds van die zieke sprongen zo dicht bij de kant Grtzz. Hee Ellen, leon moet je gewoon afschrijven...spoort nu niet en nooit niet. BEST zwaar onder een steen zitten trouwens.....of ben je nog wel merktrouw.... Heb dit weekend na 4 maanden "sloerie" varen toch maar die Trax '07 overgenomen....lekkerrrrrr... Jacq is idd ff op bezoek bij hele grote negermannen.... Robert is er altijd en soms niet. Michiel...tja, nu weer een rotte enkel na een kiteloop terwijl ik die gozer nog nooit heb zien springen... We moeten idd snel weer een keer afspreken.. Heb tenslotte van jou foto's gezien.....airborn.... Kussie
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Zo, enige tijd onder m`n steen gezeten maar de temperaturen gaan stijgen en krijg wel weer de kriebels... Hoe ist hier, Jacq, Ro, Mick, Michiel...Allemaal nog lekker bezig lees ik. @michiel, coole pic daar op het strand in Tarifa, @Jacq have fun daar in de zon. lekker genieten zou ik zeggen. @de rest...tot snel!! Oh ja, bijna vergeten..@Leon, alles ok?? Nog steeds van die zieke sprongen zo dicht bij de kant Grtzz. Hee Ellen, leon moet je gewoon afschrijven...spoort nu niet en nooit niet. BEST zwaar onder een steen zitten trouwens.....of ben je nog wel merktrouw.... Heb dit weekend na 4 maanden "sloerie" varen toch maar die Trax '07 overgenomen....lekkerrrrrr... Jacq is idd ff op bezoek bij hele grote negermannen.... Robert is er altijd en soms niet. Michiel...tja, nu weer een rotte enkel na een kiteloop terwijl ik die gozer nog nooit heb zien springen... We moeten idd snel weer een keer afspreken.. Heb tenslotte van jou foto's gezien.....airborn.... Kussie Hey Mick, super! Spreken snel wat af! Liefs. @michiel, da`s dus zwaar %^&*&^%. Hopen dat het goed en snel geneest!! Sterkte!! @Leon, heb hem nooit anders gekend maar wel gezellig.. @Jacq,....negermannen.....???...we praten wel als je terug bent... @Ro: ben nog steeds wel benieuwd naar een pinda in een witte crossfire..(heeft ie me altijd nog een keer beloofd...) CU Soon!!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Oh ja, bijna vergeten..@Leon, alles ok?? Nog steeds van die zieke sprongen zo dicht bij de kant Grtzz. Tis ook een tijdje geleden, maar alles helemaal prima Met jou ook hoop ik. Ik mag soms nog wel eens een gewaagde sprong doen, maar dat te dicht bij de kant hebben jullie mij afgeleerd. Al die scheve gezichten aan de kant t, deed me toch wel wat? Was trouwens wel een super sessie toen hoor bij Muiderberg met Oostenwind. Zie je op het water binnenkort!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Hee Ellen, leon moet je gewoon afschrijven...spoort nu niet en nooit niet. Je wilt me dus gewoon voor jezelf houden he, ouwe snoepert! Ellen, niks van aantrekken hoor! Als de aandacht even op mij is gevestigd! En met name door een ander, komt ineens zijn jaloerse kant weer boven. We werken hier nog aan @Leon, heb hem nooit anders gekend maar wel gezellig.. Dit vind ik dan wel weer lief! Zie je! Zo kan het dus ook Micky
|
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Hee Ellen, leon moet je gewoon afschrijven...spoort nu niet en nooit niet. Je wilt me dus gewoon voor jezelf houden he, ouwe snoepert! Ellen, niks van aantrekken hoor! Als de aandacht even op mij is gevestigd! En met name door een ander, komt ineens zijn jaloerse kant weer boven. We werken hier nog aan @Leon, heb hem nooit anders gekend maar wel gezellig.. Dit vind ik dan wel weer lief! Zie je! Zo kan het dus ook Micky @Mick...serieus dipje of...??
|
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Ehhhh, een serieus wind-dipje Das heeel ernstig hoor!!! Ernstig onderkent probleem!!! Pfff. Baal ook, maar temperaturen gaan iig omhoog, beetje wind erbij en rocken maar weer.. Even geduld nog.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Vrijdag weer Mick, helaas op het Oostvoornsemeer Of hebben jullie in regio Leiden een ultimate secret Oostenwindspot? (Vlietlanden?) Kon je niet wachten tot de 2008 Trax? Die krijgt me een partij reviews. Ook de 2007 kreeg top reviews, en boardje wat je had zag er mooi uit
|
|
|
.
|
zou niet met oost op vlietlanden gaan zitten,.. altijd kommer en kwijl,...... als je dan perse naar de vlietlanden moet dan alleen met zuid. (maar dan beter 20 jaar geleden met je ten cate of hifly,.... in de tijd dat de bomen nog 50cm hoog waren)
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
zou niet met oost op vlietlanden gaan zitten,.. altijd kommer en kwijl,...... als je dan perse naar de vlietlanden moet dan alleen met zuid. (maar dan beter 20 jaar geleden met je ten cate of hifly,.... in de tijd dat de bomen nog 50cm hoog waren) Was maar een grapje, ik heb zelf ook daar destijds gewindsurfd en gezeild. Ik heb de boompjes nog klein gezien, evenals het aanleggen van de tweede en derde plas. Inmiddels zijn die boompjes flinke wind-uit-je-zeil-halers geworden
|
|
|
Micky
|
Vrijdag weer Mick, helaas op het Oostvoornsemeer Of hebben jullie in regio Leiden een ultimate secret Oostenwindspot? (Vlietlanden?) Kon je niet wachten tot de 2008 Trax? Die krijgt me een partij reviews. Ook de 2007 kreeg top reviews, en boardje wat je had zag er mooi uit Werd een beetje voor het blok gezet....of kopen of terugbrengen. Ik ben erg blij met dit boardje en wat ik er voor betaald heb krijg ik er 2e hands ook weer voor. Goede deal dus....
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Werd een beetje voor het blok gezet....of kopen of terugbrengen. Ik ben erg blij met dit boardje en wat ik er voor betaald heb krijg ik er 2e hands ook weer voor. Goede deal dus.... Wat een boef is die Rolf toch, mag je niet eens maanden lang een boardje aftrappen op de Slufter en Katwijk? Als ik het zo hoor ben jij voor het seizoen 2008 kwa boardjes voor een mooie prijs binnen Nu je doeken van plezier nog, of wacht je op de Bandit II 2009?
|
|
|
|
Micky
|
Zit trouwens te denken om deze zomer naar Zanzibar te gaan....ziet er vet uit. Alleen de tickets zijn weer zo rete-duur....
|
|
|
|
michiel v geel
|
michiel loopies?
waneer kom je nou naar katwijk ?
|
|
|