pimpoldi
|
oeeh het gaat los morgen! lekker op langevelderslag knallen! even kijken of ik em durf te loopen! pakkie vol! haha
|
|
|
Micky
|
oeeh het gaat los morgen! lekker op langevelderslag knallen! even kijken of ik em durf te loopen! pakkie vol! haha Have fun gozer...
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Tien uur B'dam en je krjgt je roos.... Ik denk dat we hier een deal hebben dan! Tot morgen....
|
|
|
AvA
|
oeeh het gaat los morgen! lekker op langevelderslag knallen! even kijken of ik em durf te loopen! pakkie vol! haha Hoe laat ben jij er morgen?
|
|
|
pimpoldi
|
rond een uurtje of 3!
|
|
|
R@bert
|
Wat een lekkere kite's zijn dat hé, Ro.... Twijfel twijfel... Morgenochtend hopelijk eerst nog ff aan de 10m hangen en daarna los met de 7m... @Jeroen, wij gaan om 9uur rijden, gaat waarschijnlijk B'dam worden. Damn, dude....idd. Ze hebben allebei wel wat pff... Maar mssn wordt t morgen iets duidelijker ;-) 9 uur Carpool dus he?
|
|
|
Micky
|
Goodmorning.... Yep, 9uur carpool....
|
|
|
R@bert
|
check..
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Klote, kom net pas thuis uit werk. Chaos op werk en op de weg. Nu nog naar Bdam rijden duurt te lang Dan maar ff naar Playa...
|
|
|
Jacq
|
Wat een woei vandaag! Tegen 1030 was de club waar het allemaal mee begonnen is, eindelijk weer s bij elkaar, Mick, Ro, Leon en ik. Laag water op de Brouwersdam, klotsbak en toen nog 26 knopen. Dit werd al snel ruim 30 knopen!!! en met een lekker zonnetje. Vanaf 13u werd het hoog water, dan heb je wel een hele mooie vlakke poel. De dag afgesloten met warme chocomel en slagroom! Helaas waren de kitekoekjes op Was gezellig mannen
|
|
|
pimpoldi
|
kolere,, stoten van kracht 10 gemeten op ijmuiden toen wij op etwater stonden!! HARD WERKEN! en de eerste gevoelloze voeten zijn gesignaleerd bij mij
|
|
|
semen
|
Kattik was handen vol met de 9. Jacq,waarom wil je vlak water, supergolven met noord.
|
|
|
Jacq
|
We gingen juist die kant op om een keer te varen met wat vlakker water. Sprongetjes oefenen enzo. Anders waren we wel naar Katwijk gegaan, stuk dichterbij!
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Playa was gevaarlijk vlagerig, geen reet aan! Klein uurtje gekite en toen snel aan het bier gegaan Een dag om snel te vergeten...
|
|
|
semen
|
sprongetjes oefenen, aha. Die kurkentrekker kan inderdaad nog wel wat oefening gebruiken, kan ik een keer life zijn "skeggen" zien.
later
|
|
|
|
Yoram
|
Morgen present @Scheef, nog meer mensen aanwezig daar? (Edit: Wind lijkt toch aflandig te worden .....)
|
|
|
|
pimpoldi
|
whoppaa haf 12 precent op langevelderslag!
|
|
|
Micky
|
sprongetjes oefenen, aha. Die kurkentrekker kan inderdaad nog wel wat oefening gebruiken, kan ik een keer life zijn "skeggen" zien.
later
Het is jouw dag.....
|
|
|
|
Rolfjes
Geen avatar
|
Was tof vandaag @ LFB !!! Wel beetje fris ! * k ben nieuw hier, broer van Harold... Kitespot: LFB
|
|
|
pimpoldi
|
yez, was er ook! ging 313 proberen :"P lastig zeg!!! was idd wel frisjes! morge mensen nog plannen? waar kan je lekker kiten met ZO? en een beetje te reizen ???
|
|
|
Micky
|
Ik ga morgen naar Enkuizen. 22 knopen en zon....
|
|
|