Nickeltje
|
Maar ook op alle wegens dikke sneeuw, en enorm veel ongelukken op de weg... Ik ga alleen lopend mn huis uit, maar helaas vandaag dus niet met kite en snowboard...
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Nou inderdaad veel sneeuw! Ik was vanmiddag nog even met vriendin naar Noordwijkerhout gereden. Was op zich te doen met winterbanden, maar wel uitkijken geblazen Zelfs nog even het strand op geweest voor een wandeling.
|
|
|
pimpoldi
|
oke mensen dikke kans dat er woensdag/vrijdag gekite kan worden!! wie gaat er allemaal??
hooi
|
|
|
ItsMe.Erik
|
oke mensen dikke kans dat er woensdag/vrijdag gekite kan worden!! wie gaat er allemaal??
hooi
Ike ike ike ike, maar dan moet ik wel medestanders hebben. Ik ga niet alleen op het water
|
|
|
pimpoldi
|
kom naar langevelderslag! ik heb precies hetzelfde probleem hahah1
|
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Volgens mij blijven er vandaag veel thuis. (kerstverplichtingen) Wel jammer dat vandaag niemand gaat, staat een mmoi windje
Ik hoop dat zaterdag en zondag de meeste los gaan. Er moet namelijk flink gesport worden om al dat eten te verbranden.
|
|
|
|
pimpoldi
|
mannen! gaat er vandaag toevallig iemand naar langevelderslag om mij uit de brand te helpen ???? please! ik moet kiten, maar niemand kan haha
|
|
|
|
Micky
|
Hee Pim, ik wil wel ff gaan. Kan echter alleen maar een uurtje, moet om 15.45 terug zijn. Je hebt een pb. Bel me maar ff.
|
|
|
pimpoldi
|
hij was weer ff lekker !! lache je is te zien!
|
|
|
Micky
|
hij was weer ff lekker !! lache je is te zien!
Hee Pim, was een lekker verfrissende sessie...
|
|
|
haast - te - recht
|
wou eind van de middag even een rakje doen . zijn er nog mensen in katwijk of ergens in de buurt ?
|
|
|
Micky
|
Wind zit nu op 194 graden. Katwijk is te doen vanaf 210. Mocht hij om half 3 gedraaid zijn dan kom ik ook die kant even op.
|
|
|
Nickeltje
|
Jullie zijn wel de echte bikkels hoor, om nu te gaan kiten. Met mijn 4/3 pakje en verder alleen schoentjes durf ik even niet meer met deze kou...
|
|
|
|
Jeromez
|
Voorlopig even geen wind, wel jammer want het is niet koud en ik ben deze week vrij. Vrijdag of zaterdag geeft een beetje hoop.
|
|
|
Nickeltje
|
Zaterdag heb ik een auto... Jeroen, waar ga je heen als je zaterdag gaat en hoe laat? Als je wind goed is en ik kan (met mn 9m) wil ik graag ook komen...
|
|
|
|
Nickeltje
|
Ah, bedankt, die had ik over het hoofd gezien...
|
|
|
pimpoldi
|
zoo morge ff het jaar afsluiten, met als het goed is( hooop ET!! ) een heerlijke golfsurfsessie..
damn wat heb ik een lekker pak nu haha! nog niet koud gehad dit jaar!
|
|
|
Jacq
|
Mij iets te koud momenteel, brr...
Wil bij deze iedereen een hele fijne jaarwisseling wensen! En hopen op een mooi winderig 2010!!!
|
|
|
Jeromez
|
Iedereen hier de allerbeste wensen! Ik ben zo brak als een tientje en duik zo lekker mn mandje in Morgenochtend maar ff checken of er nou wel of niet wind is.
|
|
|