pimpoldi
|
donderdag langevelderslag present!
|
|
|
pimpoldi
|
ja nog steeds donderdag op langevelderslag! oehhh heb er zin in!! eindelijk weer! na bijna een maand mannen!!!!
|
|
|
denlod
Logs: 0 | 2 uur
|
ha die pim,
en was het nog lekker vandaag op langevelderslag, ik ben der weer in de lente omdat ik nu in oostenrijk zit lesgeven 4 maandjes lang ook niet verkeert met deze weersomstandigheden hier. duzs laat je nog een stuk je over voor in de lente.
|
|
|
pimpoldi
|
haha! ja was zeker lekker! op begin was de wind nog niet zo top, maar later oeh! super begin van 2010 haha nu pas! te gek voor woorden! maar wel lekker!!!!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Jij bent toch die gast die de laatste tijd met Vinnie bezig is.....? Viespeuk Toen was je nog gelukkig op Teksel!!! (foto via hang los)
|
|
|
pimpoldi
|
mensen, wie helpt me uit de brand en komt vanmiddag naar langevelderslag!??
|
|
|
Micky
|
Jij bent toch die gast die de laatste tijd met Vinnie bezig is.....? Viespeuk Toen was je nog gelukkig op Teksel!!! (foto via hang los) Bertha!!! Ik mis haar nog elke dag.... Vanmiddag lijkt het droog te worden en een knoopje of 20. Iemand naar Katwijk?
|
|
|
semen
|
Sorry Mick, heb nog een paar dagen rust (ribben). Denk dat ik over een weekje weer aanwezig ben later
|
|
|
Micky
|
Sorry Mick, heb nog een paar dagen rust (ribben). Denk dat ik over een weekje weer aanwezig ben later
Ik wist het wel! PUSSSSSSSSYYYYYYYYYY!
|
|
|
pimpoldi
|
mick! kom weer naar langevelderslag dan! dan kan ik ook kiten ! haha
|
|
|
Micky
|
mick! kom weer naar langevelderslag dan! dan kan ik ook kiten ! haha
Hoelaat wil je gaan?
|
|
|
pimpoldi
|
ASAP!! krijg net me testkite binnen!!!!
|
|
|
Micky
|
ASAP!! krijg net me testkite binnen!!!!
Kwart voor 3 op de slag? Vanaf 14.30 lijkt het droog te gaan worden! Ik heb ook vanochtend weer nieuw "speelgoed" binnen gehad. TESTEN!
|
|
|
pimpoldi
|
NICE@@@ zie je zo mick! gezellig!
|
|
|
Micky
|
NICE@@@ zie je zo mick! gezellig!
Okido!
|
|
|
pimpoldi
|
hij was ZEER GOED!! lekker kitetje ook die diablo 2009!!
|
|
|
Micky
|
Het was zeker lekker.... Grootste gedeelte nog lekker de zon erbij en genieten van de mooie luchten(buien).
|
|
|
pimpoldi
|
HAHA precies toen ik me brommert strartte begon het keihard te sneeuwen! maar het was het allemaal waard~!
|
|
|
Micky
|
Net weer eens heerlijk ouderwets voor jan L*L naar Katwijk gereden. Actuele waterdata gaf 18 kn en 22 vlagen aan. Helaas was het niet meer dan een schamele 14.5 kn....
|
|
|
Vinni
|
Jij bent toch die gast die de laatste tijd met Vinnie bezig is.....? Viespeuk Toen was je nog gelukkig op Teksel!!! (foto via hang los) Bertha!!! Ik mis haar nog elke dag.... Tss, ik zie nog zo voor me hoe hij haar midden in de kroeg aan't melken was.... Schaamteloos
|
|
|
Micky
|
Ik kan mij weinig meer herinneren van dat weekend maar weet zeker dat jij het was die het lekkerste kon melken....
|
|
|
Micky
|
Vanmiddag nog ff 2 uurtjes gevaren op Katwijk. Was weer lekkerrrrr...
|
|
|
pimpoldi
|
snotsie, ik opweg met robin naar lfb, wind weg..... naja toen maar ff boardje gepakt en wezen golfsurfen! word weer koud mensen vanaf eind van de week!
|
|
|
|