beter zo...........

diederik

Antwoord #25 Januari 20, 2007, 02:52:00
edit2Rapporteer  
Rien,

begrijp je reactie zou ook niet ondertekenen met kitesurfend nederland
maar strekking van het verhaal is toch duidelijk en terecht.
Enkele leden van het Bazaki team doen er werkelijk alles aan om de sport maar in een zo kwaad mogelijk daglicht te zetten.

Het geestelijk vermogen verdwijnt kennlijk geheel bij die gasten op het moment dat het gaait waaien. Beter nu tot een halt roepen of wil jij liever wachten tot er weer een zwaar ongeval gebeurd en ala Diederik roepen eigen schuld dikke bult.

Reacties zijn zeer begrijpelijk maar doen de sport ook geen goed.
Door middel van een gemeentelijke verordering zou het zelf mogelijk moeten zijn om hun kite spullen in beslag te nemen. Lijkt mij de enige manier waarop je deze mensen daadwerkelijk mee straft. Misschien de toonzetting van de brief aanpassen maar mag wat mij betreft verzonden worden.

stelletje kuddedieren
meisje
Gast
Antwoord #26 Januari 20, 2007, 03:06:26
edit2Rapporteer  
Okee dit is echt SNEU.. ga wat nuttigs doen met je leven.
Richt je op jezelf watje zelf wel allemaal "fout" doet.
WaZuP

Antwoord #27 Januari 20, 2007, 03:07:35
edit2Rapporteer  
@ Idefixje

KLASSE van je, jij bent de enige die eens goed nadacht dat ze met hun stomiteiten moetten stoppen en hebt er wat aan gedaan shame on me that I didnt. En wat betreft dat de gemeente een negatief beeld krijgt vind ik onzin idefixje heeft de brief perfect in mijn ogen opgesteld.

Op die punten na dan he;p
CHRIZZZZ

Antwoord #28 Januari 20, 2007, 03:13:18
edit2Rapporteer  
Ga nou niet gelijk naar de gemeente ofzo, als die het verkeerd vatte of het op verkeerde manieren gaan gebruiken is iedereen er de dupe van....

Kan nkv of (kiteaware) als dat nog leeft er niet wat aan doen ofzo?? Die zien dit soort situaties beter in dan een paar ambtenaren die er niets van weten.........
kiteteamnoord

Antwoord #29 Januari 20, 2007, 03:18:50
edit2Rapporteer  
tsssss hier kan ik maar 1 ding over zeggen ,   GET A LIFE !!!!!!!!!!!  en loop niet steeds over anderen te zeiken zoals bv bazaki EN DAN OOK NOG ZEGGEN VOOR KITEND NEDERLAND
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Antwoord #30 Januari 20, 2007, 03:19:09
edit2Rapporteer  
Ga nou niet gelijk naar de gemeente ofzo, als die het verkeerd vatte of het op verkeerde manieren gaan gebruiken is iedereen er de dupe van....

Kan nkv of (kiteaware) als dat nog leeft er niet wat aan doen ofzo?? Die zien dit soort situaties beter in dan een paar ambtenaren die er niets van weten.........
mee eens.
niet sturen ook al vind ik dat die gasten dom bezig zijn en het verziekken voor ons allemaal.
maar dan krijg je dat je strax met 9bft of meer nooit meer het water op mag tewijl het best kan als je de spullen er maar op afstemd en het goed kan!
Idefixe

Antwoord #31 Januari 20, 2007, 03:24:40
edit2Rapporteer  
FF voor de goede orde: Angela van KiteAware heeft niets met dit schrijven te maken hoor.
En als je dan toch gaat schelden e.d. log dan even fatsoenlijk in, overstijg je in ieder geval het drempel / bazaki niveau..................
prokiter

Antwoord #32 Januari 20, 2007, 03:34:33
edit2Rapporteer  
Heyy Mensuu,

Aan de ene kant is het gewoon stom voor ons zelf om de brief in te sturen, want net wat we zelf al zeggen.....we helpen hun aan bekendhijd en dat willen ze graag, en we doen voor ons weer beetje bij beetje meer de strop om, door negative dingen.

Aan de ander kant is het gewoon en zware shit dat er dit soort mensen zijn die dit in hun hoofd halen en op zo'n manier publiek willen trekken.
Het is zwaar onverandwoordelijk en beginners die dit voor het eerste zien kunnen wel eens heel simpel gaan denken en het zelf ook gaan doen.

Mischien als we met z'n allen nou eens mailtjes naar hun zelf gaan sturen en ze er op wijzen (okal weten ze heel goed waar ze mee bezig zijn)

En dat we gewoon het NKV en dergelijke informeren (dit zal vast al wel gedaan zijn) over dit soort mensen.

Er zijn wel meer mensen als dit die dit doen, maar deze mensen willen erg graag onder de aandacht met hun site, en dit is zeker niet goed voor ons.....want mensen gaan hier alleen maar negatiever over denken.

Greetings....Pro Kiter..... (hangloose_kitesmiley)
CHRIZZZZ

Antwoord #33 Januari 20, 2007, 03:40:26
edit2Rapporteer  
mailtjes hebben toch geen zin, ze weten heus wel dat ze dikke comentaar hebben nu. En dat was met dat kiten op die gesloten spot toch ook zo.........
Mike1
Gast
Antwoord #34 Januari 20, 2007, 03:40:30
edit2Rapporteer  
OOhhh Idefix wat ben je toch een held. loser

Ga je met nuttige dingen bezig houden i.p.v. de heilige te spelen.
Hoe was het ook al weer?
De beste stuurlui staan aan wal...
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Antwoord #35 Januari 20, 2007, 03:46:34
edit2Rapporteer  

Hoe was het ook al weer?
De beste stuurlui staan aan wal...

je moet mee doen!
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=22076.0
Erik Kobal
Gast
Antwoord #36 Januari 20, 2007, 03:46:58
edit2Rapporteer  
Ik vind het eigenlijk wel mee vallen. Tijdens het bodydragen komen ze amper voor uit...
kiteloop_man
Gast
Antwoord #37 Januari 20, 2007, 03:47:46
edit2Rapporteer  
http://www.amstel.nl/

Zie commercials .En dan AMSTEL GATE. Dit Topic gaat precies zo !
Moza

Antwoord #38 Januari 20, 2007, 03:50:01
edit2Rapporteer  
lijkt me ook beter om dit binnen eigen community op te lossen.....gen brief.

Ik snap alleen de persoonlijke kritiek op Angela van kite-aware niet. Ik zie het in andere posts ook af en toe. Ik ben zelf nog niet helemaal enthousiast over kite-aware, maar heb zeer veel respect voor de energie die iemand bijeen raapt om een bestaand probleem teverbeteren. Dat moet volgens mij iedereen hebben.

Dat er een stel eikels zijn die hun eigen leven in de waagschaal stellen....en lak hebben aan het imago van de sport is jammer. Je doet er alleen niet heel veel aan...zolang TBS'ers en pedofielen zich mogen voortplanten...is er niet heel veel aan het probleem te doen!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.