rikdekker
|
idd, optyfen hier. wees blij dat je veilig in een AZC zit, en(nog (grinnik_kitesmiley)) niet doodgeschoten wordt als je over straat loopt! dit soort dingen kan ik dus echt niet hebben...
|
|
|
lennart
|
WTF zeuren ze !! ze mogen bij zijn dat ze hier mogen komen en zijn ... echt als je het diet zo fok top vind ga dan weer trug naar je ijgen land en als dat niet kan zeur dan oook niet hoe het hier is
|
|
|
lars
|
Wat een bagger zeg.....
|
|
|
|
kitestertje
|
sommige mensen zijn echt zo triest...
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
fokt????????? leer engels... /dit soort gasten moeten ze juist gek maken... (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
kentyman
|
die dude kan inderdaad niet rappen maar z'n onderwerp heeft tenminste inhoud (niet van die loze bling bling fagged ganster shit met je sneue wieldoppen voor wijven-auto's en je goud-zilveren mobielofoons) en ik stel me zo voor dat het leven in een AZC inderdaad bagger is
Nederland vol? Ik dacht 't wel. Er zijn teveel mensen, maar vooral die luie verwende hollanders die maar denken dat ze recht hebben op meer en meer en meer maar tegelijker tijd minder en minder en minder werken vind ik zwaar irritant. Er zijn teveel auto's, er is teveel beton, te veel lelijke shit maar dat is echt niet de schuld van zo'n azielzoeker (of 't nu een echte vluchteling is of een gelukzoeker). Dat is gewoon de schuld van die domme zeik hollanders die hun eigen land niet op orde kunnen krijgen! Die hypocriete Schmalkenende met z'n oorlogen en die andere sneue politici die van voren niet weten dat ze van achteren leven. Sukkels zijn 't! Allemaal! De verloedering slaat toe, 't onderwijs zit in het slop en de decadentie druipt overal vanaf. aaaaaaaaargh! Ok Ok. sorry ik ben zelf ook een beetje fokt op :-)
Enne, ik word dus juist bloedlink van gastjes die zogenaamd het beste voor hebben met Nederland maar ondertussen hun eigen taal niet eens beheersen!
|
|
|
DENNS
|
gekke azielzoeker:P
|
|
|
Vinni
|
Ga werken
|
|
|
Lex
|
jonges...voel die beat nou is swaaa
|
|
|
D.D
|
Het leven is foktop!
|
|
|
benjamin
Gast
|
hij bedoelt het leven is fokking top. hij heeft gewoon nog een beetje moeilijkheden met zijn nederlands
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
vond je vorgige reactie beter... Maaruh feel de flow jo...en pakkuh die beatah
|
|
|
kitestertje
|
jah na een paar keer luistere word die vet...
dit is me nieuwe lievelingslied (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
Kevin
|
Jezus die lui moeten idd niet zijken ga terug naar je eigen land als je het zo niks vind. Verwachten ze dat wij met een Villa op hun lopen te wachten en dan meteen ene ober er bij doen of zo. En meteen een mooi start budget van 5 ton er bij anders moeten ze nog gaan werken ook en zingen en nederlands kan ie ook niet.
mzzl
|
|
|
margrietje
|
we hebben laatst voor mijn studie dit soort mensen moeten intervieuwen maar datis toch verdomde moeilijk
|
|
|
Vinni
|
Voor het vak Arabisch?
|
|
|
jelmerboy
Geen avatar
|
idd wel fokt ap. Magoe, respect voor de burgers die ook weer belasting voor hun betalen. Ik bedoel je gaat naar Nederland om een rede... Wees dan blij met wat je krijgt. Je kan ook in een doos gaan wonen. Ga geld verdienen... Probeer dat niet met rappen want hij kan dat echt NIET. Beter gaat hij een baantje zoeken ofzo:S
|
|
|
Coen12
Gast
|
die gast kijkt teveel ali B, beter gaat ie terug naar zijn andere gangsta vriendjes in zn thuisland
|
|
|
Ome Henk
Gast
|
die gast kijkt teveel ali B, beter gaat ie terug naar zijn andere gangsta vriendjes in zn thuisland
ik hoop ook echt gewoon dat justitie dit filmpje ziet, en hem binnen een week uitzetten...dat zou de grap van de eeuw zijn!
|
|
|
|
kitestertje
|
doe je petje omlaag en je capuchon op (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
D.D
|
doe je petje omlaag en je capuchon op (hangloose_kitesmiley) En past je ltasje bij je laarzen en je rokje bij je top
|
|
|