Idefixe
|
count me in
|
|
|
Haring High Richardt
|
Nu 3 weken niet gerookt ( ik word gek dus) Hou je het nog vol Tom ??? Goeie zaak
|
|
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Nu 3 weken niet gerookt ( ik word gek dus) Hou je het nog vol Tom ??? Goeie zaak is nu 5 weken , is nu dus "minder moeilijk" maar moet ( op het verkeerde moment ) geen oosterbuur in het natuurgebied tegenkomen dan Hey Tommie, lang niet gezien /gesproken. Alles ok?? Gestopt met roken lees ik. Echt TOP! Heb 10 jaar gerookt, laatste 5 jaar 2 pakkies Marlboro p/d. Ben zo onwijs blij dat ik eraf ben. Meen ik echt. Gewoon doorzetten dus, ga je nooit spijt van krijgen!! Spreek/zie je snel en doorzetten he?? Grtzz.
|
|
|
McBridges
|
Voor Enkhuizen nog 2 personen erbij. Eerst ff werken en dan ASAP naar het water....................... ik heb er zin an
|
|
|
hbari
Geen avatar
|
Zwaar verkouden maar dat gaat me niet tegenhouden, Helaas wordt het voor mij ook pas in de middag uurtje of 14:00 ... Tot morgen, kan niet wachten....
|
|
|
McBridges
|
Voor ons ook in de middag, maar lekker lang licht........................ dus dat gaat goedkomen
|
|
|
|
patricks
|
Wie morgen mirns??
|
|
|
Idefixe
|
ikkie enkhuizen morgen dan
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ik heb een avond sessie gedaan op mirns vandaag het was niet optimaal maar ik heb lekker gesprongen en lekker kunnen varen En het was niet druk ongeveer 5 man dus we hadden mooi de ruimte Morgen moet ik werken en daar baal ik wel van want morgen op mirns is de wind wel goed geloof ik :'( Ik zou zeggen wie heen gaat veel plezier en tot aan de water kant maar weer
|
|
|
FonezzzZz
|
Enkhuizen morgen aanwezig ! half 12
|
|
|
|
Idefixe
|
zaterdag enk CU dan
|
|
|
Bummer
|
Was weer leuk vandaag Voor de verandering een oosten windje Prima dagje met de 9m Alles heel gebleven dus dat was ook Top
|
|
|
DaanD
|
Super dagje @ Enkhuizen gehad, we kwamen en en iedereen kwam opeens van het water af en er werden safety's getrokken.. toch maar de 13 meter opgepompt en SUPER gepowered gevaren! Heerlijk was het.................................... ....... NOT
|
|
|
Idefixe
|
je was te laat Daan ......................
|
|
|
DaanD
|
je was te laat Daan ......................
Jep inderdaad. Morgen helaas een verjaardag ... schijnt weer een mooie dag te worden. Gooi dr maar een paar mooie sprongen voor me uit
|
|
|
|
FonezzzZz
|
Top dagje enk ! welke kites vaar je nu dan idefix, want volgensmij heb ik je niet gezien? of was je op het strand ipv van het grasveldje?
|
|
|
Idefixe
|
Ik was dus op het strandje ( niet eens in de buurt van het grasveld/dijkje geweest dus) en gewoon de hele dag met m'n 14 C-shape lopen knalluh
|
|
|
Gertjan
|
14m
Die hebben we op Schier niet nodig gehad met kracht 6 en stoten van 60 km/h.
|
|
|
FonezzzZz
|
weet ook niet waarom ik naar het dijkje ging 2e keer enkie dustja.. maar goed, 14 meter weer ouderwets, ik heb zelfs nog heeel ff aan me 8 gehangen, maar goed 11m was toch beter om te springen ^^ doe mij maar 15 graden ZW mirns binnen kort ^^
|
|
|