roeb
Gast
|
Vrijdag en zaterdag weer wind!!!! Naja, eerst zien, dan geloven
|
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Ik ben morgen weer vanaf een uur of 12 op S'Hout
Greetz Lucas
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Morgen, half 4, SchellinkWood :P Heb dikke zinnnnnnnnnnnnnn Nog meer lefgozertjes??
|
|
|
roeb
Gast
|
Morgen, half 4, SchellinkWood :P Heb dikke zinnnnnnnnnnnnnn Nog meer lefgozertjes?? Let's rip that shit (grinnik_kitesmiley) (hangloose_kitesmiley) Hopelijk weer zon windje als vorige week, wordt die wind op vrijdag nu standaard?? Beter kan je het weekend niet in!!!! Ik stop om 15.00 uur met werken dus half4 daar en de hele avond door
|
|
|
Fe®®y
|
Lef heb ik wel maar ben het weekend weg
|
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
jij rijd echt te vaak voor niks richard kom nou gewoon weer is een keer gezellig naar wijk... daar is het altijd leuk en ik ben er weer dus ik kan je board weer halen ga je morgen nog ff? of wordt het een mooi windsurf/werk dagje voor je ik ben morgen vrij dus ga wel naar wijk... weet niet hoe laat, in ieder geval nog niet als er windkr. 8 staat
|
|
|
|
Fe®®y
|
BBQ hoop voor je dat het droog blijft ziet er wel goed uit. Heb Blokart wedstrijd in Denemarken maar kite's gaan natuurlijk ook mee .
|
|
|
Joris
|
Bomen gaan hier nu al tijdje goed op en neer, en aan de kust staat er ook al een tijdje 20knts. Misschien nog even snel opwarmsessie voor morgen doen zo.
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
bij wijk aan zee waaide het vanmiddag inderdaad rond de 20 kn. helaas kon ik niet varen:( het waait nu al enige tijd onder de 10 knopen volgens mij of de windmeter moet daar stuk zijn
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Tijger komt morgen ook wat eerder van zijn werk. Ik wil boardjes testen for the week nies and bek. Makkelijk he engels Hoop er rond een uurtje of 13 te zijn..
|
|
|
franco
|
jawel weer present naar een week, was al aan het afkikken hahaha, dus morgen schellinkhout
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Ik ben er morgen SUPER vroeg, om de te harde wind en dr drukte te ontlopen, en dan als het ECHT gaat waaien, sta ik langs de kant te foto shooten!
Greetz Lucas
|
|
|
Ruben..
|
Morgen avond rond 19:00
|
|
|
roeb
Gast
|
Ik ben er morgen SUPER vroeg, om de te harde wind en dr drukte te ontlopen, en dan als het ECHT gaat waaien, sta ik langs de kant te foto shooten!
Greetz Lucas
Als het echt knetterhard gaat waaien, dan zal het met drukte wel meevallen
|
|
|
Dragonfly
|
HEy gasten! Ja ik ben morgen dus ook lekker vrij.. Maarja als ik die voorspellingen weer lees moet ik weer ergens moed vandaan zien te gaan halen om met me Tribal 15m het water op te gaan!! haha naja tijdje terug die dinsdag heb ik het ook overleefd maar echt relaxed? nee...
Ik hoop dat die in de avond wat af neemt tot een dikke 5 dan zullen jullie mij zeker gaan zien op ijmuiden Of op Wijk...
Have fun allemaal morgen en zie jullie daar!
Greets
|
|
|
_Chris
|
Hee Joost, je had gisteren met ons mee moeten gaan Had je nog een berichtje teruggestuurd op Hyves, weet niet of je dat gezien had?
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Had je nog een berichtje teruggestuurd op Hyves, weet niet of je dat gezien had?
Al die Hyves, space, pp2g hypes... pff om moe van te worden, kan je niet gewoon ouderwets bellen en smsen :P Greetz Lucas
|
|
|
Joris
|
Al die Hyves, space, pp2g hypes... pff om moe van te worden, kan je niet gewoon ouderwets bellen en smsen :P Greetz Lucas Ik zeg faxen!
|
|
|
Dragonfly
|
Hey Cris need niks gelezen.. Waar ben je heen geweest dan? Was het wat? Ik ga morgen toch zoieso even naar ijmuiden.. Heb daar een hele mooie travelbag gezien die ik wil hebben Ik hoop echt dat die wind nu gaat knallen en dat het morgen gewoon een lkkre 5 is ofzo! Ga nu slapen anders ben ik morgen weer zo verrot! :S Truste allemaal!!
|
|
|
roeb
Gast
|
Al die Hyves, space, pp2g hypes... pff om moe van te worden, kan je niet gewoon ouderwets bellen en smsen :P Greetz Lucas Ik zeg faxen! MORSE codes, dat is pas oldskool
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Al die Hyves, space, pp2g hypes... pff om moe van te worden, kan je niet gewoon ouderwets bellen en smsen :P Greetz Lucas Ik zeg faxen! MORSE codes, dat is pas oldskool Nu ben ik zeker weer aan de beurt? Euhm... Postduif? meer kan ik niet verzinnen, zo oud ben ik namelijk niet en geschiedenis is niet mijn favoriete vak,, Greetz Lucas
|
|
|