@LaurenS
|
Hoi Richard,weer voor maandag ziet er ok uit.Ik hou me aanbevolen voor in de middag.Alleen welke spot had je in gedachten?
|
|
|
terrorwally
Gast
|
hmmm wind is voor vandaag toch een stuk minder geworden............
|
|
|
Davidoff
Gast
|
ben in edam om half 2
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het is nog niet veel hier in Purmerend ,maar de windverwachting is redelijk ... Maar niet genoeg om er helemaal naar Enkhuizen voor te rijden ,ik ga straks even op Edam kijken..
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Rij zo ook richting Edam hopen op wat wind. Waait hier best lekker! Voorspelling: OOST 3-4, TOENEMEND 4-5
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Net terug van Edam, althans het haventje net onder edam.
Half uurtje redelijk kunnen varen, daarna ingekakt.
Wel een poging tot uitgehaakte loop!!!! Volgende projectje!
|
|
|
Davidoff
Gast
|
nah.. heb je je vader eindelijk zo ver om je heen te brengen.. is de woeii er niet:( voor jan l*l gereden naar Edam.. helaas te weinig voor de 10 meter..
David
|
|
|
Mark-Fizzer
|
that sucks dude. Gelukkig wel heerlijk weer!! Zo maar ff lekker in me hangmat rotten, ipodje in en een kouwe pils of 3.
Ook niet verkeerd dacht ik zo.
|
|
|
Davidoff
Gast
|
that sucks dude. Gelukkig wel heerlijk weer!! Zo maar ff lekker in me hangmat rotten, ipodje in en een kouwe pils of 3.
Ook niet verkeerd dacht ik zo.
straks maar lekker pintje in 't tuintje drinken=)
|
|
|
|
Davidoff
Gast
|
richard beantwoord zijn fanmail:D haha
|
|
|
360
|
wie gaat er morgen, maandag, naar edam of muiderberg of waar dan ook. als er maar water en woei is groet Heiko
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
jan l*l gereden.... Beetje hopeloos, nu maar een biertje doen..
|
|
|
opjebekrol
|
Morgen ook maar even kijken of ik vervoer kan krijgen naar Enkie!:D
Emiel ook aanwezig morgen?
Later
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Vandaag 1 rakkiie heen en weer gekite met de 10 maar was niet veel op Enkie. Volk zat trouwens. Op de trugweg nog even langs Medemblik gereden maar daar was ook weinig aktie. Misschien morgenmiddag na het werk nog effe naar Enkie..
|
|
|
@LaurenS
|
edam om een uur morgen
|
|
|
360
|
@ Lauxus: Edam morgen Fantastic. ik vrees dat ik er al om 11.00 ben... Ga je Noord of Zuid van de Haven ? Groet Heiko
|
|
|
@LaurenS
|
zeg jij het maar,maakt mij niet uit
|
|
|
360
|
Noord kant beter met Oost Noord oost?? groet
|
|
|
@LaurenS
|
prima,zie je morgen
|
|
|
|
PeeWee
|
Mooie actie film Markowiets. Net mijn agenda weer even online bijgesteld. Morgenmiddag ben ik weer present op Enkie. Uurtje of 13:00 (liever eerder ) See joes
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
kom net terug van oosthuizen, tot half 3 geen wind. daarna trok hij ineens aan en 2,5 uur heerlijk kunnen varen met mijn 11m2!! ongeveer knoopie of 16-17
|
|
|