kom net terug van oosthuizen, tot half 3 geen wind. daarna trok hij ineens aan en 2,5 uur heerlijk kunnen varen met mijn 11m2!! ongeveer knoopie of 16-17
@florisvw
Heeee was jij dat dus met die bandit......... En je maat met een fuel ?
Was nog ff lekker he'in de namiddag Weet niet zeker want er zijn daar 3 spots. Ik heb genoten in ieder geval
Met die blauwe toro 14 mtr. Nog bedankt dat je helemaal het water uitkwam om aan te pakken. Mooie loopies maakte je,moest wel even lachen toen jullie bezig waren Ik ben ook degene die naast de collega van je vader woont.
Was een lekker middagje zo.....
@tommy nova Je collega (dikie dik ofzoiets) was ook present vertelde dat je ook zo sociaal bent
Ja wilde niet stoppen maar moest weg. Ik dacht zelf landen met een C iets te veel wind en anders had ik mijn safety weer eens kunnen testen. Jij had de oplossing.......top. Nou zie je de volgende keer weer.........
Hee Marsie Jaja dat was ik dus Ben te vroeg weg gegaan als ik het zo hoor, toch nog ff kunnen varen op jullie secret spot bij warder, erg relaxed. Zou nog terug komen maar is er niet van gekomen. Morgen ook nog Oost toch? morgenavond misschien weer dan!
Zoow! Top gevaren met 9m. Om 5 uur begon het hier te waaien en meteen het water op gegaan, vet gevaren. Voor het eerst ingehaakt geloopt, ging wel relaxt! Had alleen moeite om mijn kite weer op tijd boven me te krijgen zodat ik nog een beetje lift had na de loop... Komt dit omdat ik te laag spring of is mijn kite te sloom of anders..? Een eerste loop mag gefilmd worden en daarom dit mooi stukje film werk:
afgelopen weekend dik geknald op terschelling! mijn eerste onehanded en uitgehaakte kiteloop gemaakt en spectaculair gecrasht!!!! evengoed was het wel onwijs kicken om met 1 hand aan de bar achter je kite aan geslingerd te worden haha
zit morgen namiddag en avond op medemblik. wie nog meer?
Vandaag in Edam varen,heb er zin in en lekker dicht bij huus. Ben er rond 13:00 uur,noordelijk van het haventje.Hoop je nog te zien Beuntjo en Heiko Wie gaan er nog meer
Ben net terug van 3 maanden Cabarete, Dominicaanse Republiek. Heb afgelopen weekend voor het eerst hier in NL gekite. KOUD!!! Wil eventueel vanmiddag na mijn werk nog wel effe, als de wind goed is. Zijn er nog mensen op het water rond 6 uur? Omgeving Amsterdam, Edam bijvoorbeeld?
Lol nu ik je website zag ben ik je naam wel meer tegen gekomen. Ik heb je reisverhalen wel eens gelezen herinner iik mij nu. Erg secret is de spot niet,maar is meestal laag tot normaal nivo aanwezig,houden erg veel rekening met elkaar. Is wel fijn als je iedereen een beetje kent daar,kun je een beetje inschatten wie wat kan doen. En zoals je zag dat die ene jongen met zijn kite bij de kant lag speren we allemaal er naar toe. Vandaag kon ik niet,ik hoop dat je fun hebt gehad,zie je graag weer eens. schilder werk af
En weer een lekker dagje gevaren, met de 7m gevaren. Weer een zonnetje en pittige vlagen zo nu en dan! Frontrolls beginnen weer te komen en al 5 meter to blind gevaren . Ingehaakte loops gaan ook steeds beter, lekker gevoel!
Citaat
Had alleen moeite om mijn kite weer op tijd boven me te krijgen zodat ik nog een beetje lift had na de loop... Komt dit omdat ik te laag spring of is mijn kite te sloom of anders..?
Mijzelf gequote, vandaag met mijn 7m ging het loopen wel goed.. Kreeg nu mijn kite wel boven me, denk dat de 9m de groot is voor ingehaakte loops..
Iedereen die vandaag gepakt heeft kan nog lang nagenieten, de volgende week ziet het er erg hopeloos uit