GetHigh
|
Vanavond nog mensen naar muiderberg. Lijkt wel te waaien maar de site geeft niet echt goeie metingen volgens mij. Ik ga in iedergeval wel effe kijke of het wat is. Mzl Marco
|
|
|
|
Idefixe
|
zo net thuis dan. Eind van de middag ging de woei mog even echt AAN ( zelfs de 12 meter nog opgepompt!!!) Hele dag bezig geweest met backloop. Pppf wat een crashes gemaakt.
|
|
|
|
best waroo's
|
Wat was ie lekker gister op Andijk....maaruh wie o wie heeft er per ongeluk mijn pomp meegenomen...een zwarte best pomp, ik hoor het graag!!
|
|
|
GetHigh
|
Was eruuug rustig op muiderberg. Niet dat er veel woei stond maar heb toch nog kunnen varen met de bul 10. Op een gegeven moment was ik daar helemaal allleen op het water later kwamen er nog een paar bij. Wel relaxed als het zo rustig is, maar niet erg gezellie. Mzl. Marco
|
|
|
|
DaanD
|
Gister weer een super sessie gehad op Andijk, wind was de hele dag op en af. Vanaf 16:30 nam de wind toe en werd stabieler! Ben benieuwd naar de foto's!!! De kites vlogen je trouwens om de oren, hehe.. twee kites los door geknapte leashes. Owja en sommige mensen mogen alleen nog maar op het gras kiten @ Andijk!!
|
|
|
|
hbari
Geen avatar
|
present.. na de lovende woorden van fonezzzz, tijd ?
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hmmm mot eerst weer die fijne Cabr***** bar gaan repareren Das weer mooi kl..te Tom dus geen sessie vandaag op Andijk ?? present.. na de lovende woorden van fonezzzz, tijd ? Op TIJD !!! Actueel weer Andijk 20.05.2008 11:00 uur weer temperatuur (°C) 12.4 bewolking (1/8) dauwpunt (°C) 4 wind (°) rel. vochtigheid (%) 57 windsnelheid (kts) 4 luchtdruk (hPa) - windvlagen (kts) 12 luchtdruktendens (hPa 3h) - Al 12 knopen we gaaaan Los !!!
|
|
|
DaanD
|
Kijk dat zijn de goede berichten!!! Vandaag helaas aan de studie, alleen die KL*TE bussen rijden niet.. zo kom ik toch nooit in Grunn Of toch maar weer kiten, uhm nee
|
|
|
FonezzzZz
|
Gister weer een super sessie gehad op Andijk, wind was de hele dag op en af. Vanaf 16:30 nam de wind toe en werd stabieler! Ben benieuwd naar de foto's!!! De kites vlogen je trouwens om de oren, hehe.. twee kites los door geknapte leashes. Owja en sommige mensen mogen alleen nog maar op het gras kiten @ Andijk!! Inderdaad er wordt alleen nog maar op het gras gekite!!! en nu maar wachten op onze pbase jaapie, foto's uploaden duurt altijd ff bij die jongen ....maar dan heb je ook wat maarja sommige mensen zijn al in het bezit van de foto's voor een persoon die met behulp van een kamikaze actie een bandit weet te redden wordt er natuurlijk een uitzondering gemaakt
|
|
|
Idefixe
|
ok dan! Cab barretje weer in elkaar geprutst Vanaaf ff de boel @ Andijk uitproberen dan..
|
|
|
|
|
Idefixe
|
ppff helemaal stuk / gesloopt , net terug van Enkie dus. Met z'n tweetjes door geknald tot het donker werd en de woei ging maar door. Sessie nr 40 is een feit!!!
|
|
|
Dikkiedik
|
Het was vanavond bij Warder ook weer TOP! 20 knopen Tot het donker doorgevaren oook, met zn 4-en ofzo. Marsie was dr ook weer bij! Dus lekker met mn 10m kunnen varen, heerlijk. Wel een rare vlagerige wind, maar mag ni zeuren
|
|
|
360
|
wie gaat er vandaag de wind opzoeken. Edam...Muiderberg...?
|
|
|
@LaurenS
|
Vergeet Blijburg niet ,echt een leuke nieuwe spot.....en een stukkie veiliger dan muiderberg..... Ik mot werken ,maar heb inmiddels mijn portie wel gehad
|
|
|
360
|
inderdaad blijburg. nog dichterbij ook.. maar de vraag is of er genoeg woei is ik ga zo maar even wind chasen. groet
|
|
|
ruben-tribal
Geen avatar
|
@ dikkiedik, welke richtingen zijn mogelijk om te varen op warder? woon zelf in Hoorn namelijk, is wel lekker dichtbij greets, ruben
|
|
|
|