@LaurenS
|
Floris voer jij met de 7,5m2?.Ik had de neiging om mijn elf te pakken op wijk,na mijn 9m2 te hebben opgepompt.Was goede wind ,maar zo veul was het nou ook weer niet.Morgen beterrrr hoopk.............
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Jiiiiiihaaaaaa het was weer zwaar genieten vandaag op Wijk.. Lekker met me 10 kunnen knallen de hele middag.. Vanmorgen eerst effe een spuit in me schouder laten zetten bij de huisarts dus ik ben weer als nieuw Ben benieuwd hoe ik morgen me kribje uit kom
|
|
|
Langbeest
|
He Teigetje, Nog bedankt voor de super hulp. Het scheelde echt. jammer dat me meissie mij kwam halen maar goed volgende keer maar weer. Mijn handen en voeten lijken wel gatenkaas door de schelpies maar ja........ Misschien morgenmiddag nog effe.
|
|
|
ruben-tribal
Geen avatar
|
Op schellinkhout ging het ook los!! Iedereen zwaar gepowerd met de 9, wel wat vlagerig maar het zonnetje maakte veel goed p.s. ik zou niet weten hoe de wind vanavond is, er zou toch nog wel wat over moeten zijn..
|
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
ik vaarde eerst met me 11, toen wilde me vriendin het ook ff proberen dus met de 7.5, en daarna ben ik daarmee blijven varen en dat ging echt super!! lekker loopah
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
Was goede wind ,maar zo veul was het nou ook weer niet. Inderdaad. Tot 2 uur kon de 9 mijn 88 kilo wel aan maar daarna werd het een stuk minder.
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
jammer dat me meissie mij kwam halen maar goed volgende keer maar weer. Vrouwen je kan beter kippen houwen tuurlijk leef ik nog richard!! vaar alleen niet omdat er geen wind is... ben ook pas weer op vakantie geweest dus... Waar zat je op (kite) vakantie ???
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
hm... verkeerde kant van Nederland geweest dan.. Vanochtend lekker gevaren met mijn 12m, daarna nog even met mijn 9m gevaren. Rond 4en was er bijna geen wind meer in Scheveningen.
Wel 3 nieuwe kites! 3 airush reactors 12, 9, 7 met 2 barren grote bar met 25m en kleine bar met 22m! Wat een top kites, super snel en stabiel!
@Floris, veel gevaren in cabarete?
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
vanwaar die overstap emiel? ik dacht dat je zo tevreden was met je waroos
heb zeker lekker gevaren in cabarete, 3\ dagen geen wind de rest was goed
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Relaxt, ik zeg dat je volgende keer maar is aan die kites moet gaan hangen, dan snap je wel waarom! Die 12 is net zo snel als mijn oude 9, en die 9 is veel sneller als mijn oude 7! Ben benieuwd naar die 7m!
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ook schellie was lekker. Eerst nog even met de 12 maar dat werd op een gegeven moment teveel van het goede. Daarna lekker met de 9m. Het was gezellig druk met zo'n 25 kites op het water. Al met al een top dagje. Hij was lekker vandaag op Schell.. Leuke spot gasten
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik heb je niet gezien Henkjan (herkend) ...welke kites vaar je tegenwoordig ? ik was van 13.30 tot 17.00 op het water ...het was inderdaad weer lekker op schellinhout ook niet te druk trouwens .. vandaag (donderdag) nog zo,n dag ? de voorspelling is goed ,heb nachtdienst eerst even pitten ben er weer om 13.00 uur ...
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik heb je niet gezien Henkjan (herkend) ...welke kites vaar je tegenwoordig ? ik was van 13.30 tot 17.00 op het water ...het was inderdaad weer lekker op schellinhout ook niet te druk trouwens .. vandaag (donderdag) nog zo,n dag ? de voorspelling is goed ,heb nachtdienst eerst even pitten ben er weer om 13.00 uur ... Ik was met mijn 10m2 thruster aan het varen De roze/zwart gekleurde Met welke kite was jij aan het varen
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik vaar met een Oranje Waroo 9 mrt .. nu herken ik je zeker .. nog plannen om vandaag naar schellinkhout te komen , het waait alweer pittig .. ik ga er nu heen ,zie je misschien wel ..
|
|
|
|
Idefixe
|
als je dus met je klus op radio of tv ( noordholland) wilt komen: ik heb om iets van 15.30 een afspraak met die mensen @ schellinkhout..................
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik vaar met een Oranje Waroo 9 mrt .. nu herken ik je zeker .. nog plannen om vandaag naar schellinkhout te komen , het waait alweer pittig .. ik ga er nu heen ,zie je misschien wel .. Ik was zeker te herkennen aan mijn geel gekleurde short Ben vandaag ff naar Mirns gegaan want had een date.. In de ochtend veel regen met 25 a 30 knp en in de middag de zon erbij met gemiddeld 23 knp. Was weer een lekkere sessie Morgen heeft Schellinkhout de beste voorspellingen
|
|
|