@LaurenS
|
Heb nog wel even 3 kilo vis gekocht voor 5 euro (bijna voor niks) dus ik mot zo even bakken Kan ik mee eten?? Was weer lekker vandaag.Alleen pijn an de kont,belande na een sprong met de bips op het water ,aiiiii.Donderdag weer aan de bak,morgen is het niet veul denk,Heiko
|
|
|
Haring High Richardt
|
maar wie gaat er MORGEN (woensdag) knalluh Mot werken tot 14.00 uur dus kan nog net 2 uurtjes kiten maar waar en is er wind ???? Heb nog wel even 3 kilo vis gekocht voor 5 euro (bijna voor niks) dus ik mot zo even bakken
Kan ik mee eten?? Mot je snel wezen want de laatste 3 visjes gaan nu in de pan. Ze zijn trouwens heerlijk allemaal
|
|
|
Retard
|
Wat is het voor vis Gaan we zaterdag nog kite of is het echt te koud niet echt ervaring mee het wordt denk ijmuiden gezien de richting Gr Richardd
|
|
|
|
Langbeest
|
ik wil ik wil ik wil Zal ik dan maar vliegertjes oplaten?????
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Hij was gezellig vandaag op IJmuiden. De wind liet ff op zich wachten maar ging dan om 14.00 uur aan. Ik begon met een snoekduik in het zand om mijn kite te redden en kon daarna lekker het water op. Was inmiddels lekker los na die sprong Heb tijdens de zonsondergang nog snel even wat foto´s geschoten. LaurenS sterkte met je achterwerk Groetjes
|
|
|
@LaurenS
|
Nice pic ,gaat goedmet de butt ,ik zit er al weer op . Was gezellig trouwens vandaag . Mooi vlak achter de pier .Was alleen iets te noord waardoor het een beetje aan-uit windje was.......
|
|
|
360
|
Mannuh, dat ziet er goed uit wat jullie vandaag gedaan hebben. hele mooie foto MINI-ME voor morgen denk ik Ijmuiden of Wijk. Schell gaat niet als er iets wat noord in de wind komt Marifoon voor morgen: IJmuiden IJsselmeer west tot noordwest 4-5, af en toe 6. zicht goed. windfinder: 18 - 19 kts ik ben er klaar voor
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
tuurlijk mag jij de kite's opgooien langbeest ziet er goed uit voor donderdag denk aan andijk of zelfs muiderberg nog meer vrijwilligers? da's zeker een halfjaar geleden dat ik op muiderberg was
|
|
|
360
|
het lijkt er inderdaad op alsof de wind donderdag na 11.00 richting West Noord West gaat ( KNMI: 30022G32KT) als dat zo is en de BEUN komt naar Muiderberg, dan kom ik ook mijn 7m2 oplaten... Muiderberg!, Muiderberg!, Muiderberg!, Muiderberg! maar uhh how about today ? wie heb er vandaag nog trek ? Ijmuiden : De windsnelheid 10m. op 19 november 2008, 08:10 uur is 10.2 m/s
|
|
|
@LaurenS
|
Vandaag heb ik andere verplichtingen , morgen gaan we weer helemaal los .Ik denk niet op binnenwater.Teveel West in de woei voor Andijk of Muiderberg(vlagerig dus).Anders gaan ik morgen gewoon weeer lekker naar Ijmuiden achter de pier ,is ie ook redelijk vlak en er staat wat meer wind wie nog meer
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Kun je de 8m2 uit gaan proberen want volgens de vooruitzichten staan er morgen 30 knp aan de kust
|
|
|
@LaurenS
|
Kun je de 8m2 uit gaan proberen want volgens de vooruitzichten staan er morgen 30 knp aan de kust Zekers te weten,kan niet wachten.Jij ook nog varen HJ morgen?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Moet eigenlijk werken maar kijk nog ff of ik misschien wat kan fixen. Ik laat het nog wel weten...
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik begon met een snoekduik in het zand om mijn kite te redden en kon daarna lekker het water op. Was inmiddels lekker los na die sprong Ik zag het vanaf het water dat er een gele kite over het strand ging. Wat was er precies gebeurd ???? Nog gasten vanmiddag naar Ijmuiden???? Ben er rond de klok van 15.00 uur om nog even te varen tot het donker wordt
|
|
|
360
|
Ik kom vanmiddag rond 14.00 naar Ijmuiden
er staat nu 8.2 m/s
see joe
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Je bent ook wel een fantieke kiter ..Richard ..voor slechts 1.30 uur kiten nog helemaal naar ijmuiden
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hij komt er bijna langs vanaf zijn werk de mazzelpik. Morgen wordt het zo te zien IJmuiden j i i i i i i i i i i i haaaaaaaaaaa
|
|
|
Ralph
|
Zeg, gaan er morgenochtend nog mensen naar Schellinkhout? Anders sta ik daar zo alleen
|
|
|
Keut Local
|
Je moet morgen niet op S`hout zijn hoor, wordt NW dus Andijk is een betere optie. Misschien ben ik er in de middag als het waait en er niet te veel regen valt.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hij was weer lekkel op Ijmuiden kiten tot het donker wordt. Was de laatste die van het water afging en toen was het al schemerig Je bent ook wel een fantieke kiter ..Richard ..voor slechts 1.30 uur kiten nog helemaal naar ijmuiden 2 uur kiten lekker na je werk uitwaaien Ik kom vanmiddag rond 14.00 naar Ijmuiden
er staat nu 8.2 m/s
see joe Waar vaarde je mee ???
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zeg, gaan er morgenochtend nog mensen naar Schellinkhout? Anders sta ik daar zo alleen Als je naar Schel gaat kan je er vanuit gaan dat je idd alleen staat met NW.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik begon met een snoekduik in het zand om mijn kite te redden en kon daarna lekker het water op. Was inmiddels lekker los na die sprong Ik zag het vanaf het water dat er een gele kite over het strand ging. Wat was er precies gebeurd ???? Iedereen was al op het water behalve een jongen met een blauw/wit Rhino en ik zei de gek. Het was dus de bedoeling dat wij elkaar de lucht in zouden helpen. Ik had de kite van die andere jongen al opgelaten en hij stond met zijn kite op 12.00 uur. Ik heb vervolgens mijn (test) kite aan hem gegeven zodat hij mij op kon laten. Op het moment dat ik mij omdraaide had hij mijn kite los gelaten. Ik was nog niet ingehaakt en mijn bar lag ook nog minimaal 20 meter van mij af.... Ben dus met een snelheid van mach 2 naar mijn bar gerent en met een mega snoekduik, waar een rubyspeler jalours op zou zijn, ben ik op mijn chickenloop gedoken. Heel het strand was leeg en ik wist dat ik de kite nooit meer terug zou zien als ik de cl niet vast zou houden. Ik kon de CL gelukkig vasthouden en de kite schoot vervolgens naar 12.00 uur.. Is natuurlijk ook een manier om jezelf de lucht in te helpen Gelukkig alles heel en er kon weer lekker gevaren worden
|
|
|
360
|
@ Haring Hai Richardt ik voer met mijn blauw witte Rhino was de hele tijd dicht bij de pier bezig. (@ mini-me ik was niet diegene die je test kite ongevraagd de lucht in gooide), waar voer jij mee ? op ijmuiden was ik rond 14.00 uur. was even zwoegen maar vanaf 15.00 was het goed te doen met de 12. net genoeg voor wat sprongetjes en een backroll hier en daar wel een heerlijk zonnetje tussen 14.00 en 15.30
|
|
|