manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
ik ga straks naar s'wood hoop er rond 11:00 te zijn, weer eens de 7 laten luchten , dat verdient ie wel na zo'n lange rust pauze
|
|
|
Langbeest
|
Kijk je uit voor je cameraatje Manfred?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
effe koffie en dan kom ik er ook aan
|
|
|
|
|
|
ditispablo
|
gestemd... zo naar swoodie..zout water erafspoelen. Hopelijk te doen met de 8... ziet er best woest uit ....op wijkie 34-40kn...
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Op dit moment waait het van de planeten...en volgens mij te hard om een beetje veilig te kunnen kiten ....maar vanmiddag zou de wind wat afnemen ben om 12.00 uur weer op Schell.. KMNI: De zuidwestenwind is vrij krachtig tot krachtig boven land, 5 tot 6 Bft. In de kustprovincies is de wind hard, 7 Bft met windstoten van 60-75 km/uur. In het noordwestelijk en noordelijk kustgebied is de wind enige tijd stormachtig, 8 Bft en hier komen zware windstoten van 75-85 km/uur. Later in de middag draait de wind naar west tot noordwest en neemt in kracht af.
|
|
|
ditispablo
|
ik ga ook wat later in de middag...
|
|
|
|
mocem
|
straks toch maar naar wijk. Als de voorspelling klopt en de wind draait naar een beetje naar NW. Dan vind ik schel ook niks.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Volgens mij draaid de wind pas laat in de middag naar W/NW ...daarvoor zou hij ZW zijn goed voor schell...het is gestopt met regenen en het waait al wat minder ik ga nu naar Schell.. see jou !
|
|
|
franco
|
zo van 9.45 tot 12 uur op schellikhout wezen kite, was af en toe overpouwerd met de 7m, maar was wel lekker weer naar drie weken, ook nog een vlieger de bomen in zien gaan. wind word nu wat minder dus zal het nu wel drukker wezen op het water. tot de volgende keer maar weer.
|
|
|
|
manrot
|
Het was zalig swood 7 was precies goed, later werd iets vlagerig, maar na 5 weken weer een super dag
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Rond 12.30 na de regenbui het water op met de 7 op Swoody. Teringjantje wat een vlagen zaten er tussen zeg, had me handen vol. Ook ons Beuntje ging helemaal los, heb hem nog nooit zo lang op water gezien jihaaaaaaa Wind was al vrij snel gedraaid naar wnw dus recht het water op, tegen de zon in zag je bijna niks. Thuis maar effe de modder van de auto gewassen, tis nu wel een bende hoor op de parkeerplaats.
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja ja het beuntje was inderdaad langer dan een kwartiertje op het water heb het zelf gezien nancy heeft zelfs wat pica's geschoten ga zo effe kijken of het wat is zoniet krijgt ze met de roe van zwarte piet lekker gevaren ben ik effe blij met 'n nieuwe board heerlijk nou maar wachten of volgens weekend ook weer lekker is doordeweeks is nie meer te doen
|
|
|
franco
|
was de vlieger al uit de boom????????????
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja ja vliegertje was eral uit klein beschadiging geloof ik mazzel dus nou heb piet al afgebeld geen roe vanavond maar sinterklaas komt wel nog effe langs om die high jumps live te zien
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
was de vlieger al uit de boom???????????? Ja hoor die hadden ze er snel uit. Volgens mij had ie wel schade, ik hoorde een ander aan die gast uitleggen hoe die bij Daphne moest komen. Mischien nog wat uurtjes opnemen van de week en dan smiddags nog effe het water op.
|
|
|
manrot
|
mooie pica's beun, mis alleen het geluid..... JJJJJJJJJJJJJJJIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAA AAA
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was lekker op wijk, rete vlak door vloed + aanlandige wind. Kon ook mooi snelheid opbouwen en lekker springen dus! Vlagen waren idd goed hard, zeker richting de 40kn. M'n nieuwe 7m bevalt prima, goed te houden ook in deze wind.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zag er goed uit Frank82 je nieuwe kite gister Vandaag maar niet gegaan, overal spierpijn en een dikke blaar op me vinger van gisteren Maaarrrr zo te zien is de echte herfst begonnen, volgend weekend wéér meer van deze windsterkte !!
|
|
|