|
the littleman
|
heerlijk geragt met 6 vandaag op schell vanaf 10 uur met een behoorlijke harde vlagerige wind. en idd n met ze vieren een vlieger uit de boom gerukt.deze was van zijn vriendin . Dat word pikstraf
|
|
|
mocem
|
Was vandaag naar wijk. kom ik daar aan, pak vergeten.... et was een late sessie maar wel top vooral toen het hoog water werd. spiegelglad.
|
|
|
markymarc
Logs: 0 | 488 uur
|
Nog maar n paar keer op Swood gevaren tot nu toe, ..........maar echt wel n superspot! Vandaag was top!!! 7m wel af en toe gedepowered moeten varen....Daar ben ik vd winter nog wel n paar keer te vinden! Alleen vergeleken met zee wat f@!#$@!$%#@%^^*&( koud water zeg!! Maar de wind was superrrr . D''r werd r rond 14u nog wel iemand bijna over de dijk gesleurd met zn kite .. maar dankzij behulpzame medekiters liep t weer ns goed af. pffffffffff
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey john wil wel doorraggen maar doordeweeks is nie meer mogelijk ik wil weer naar het heerlijke warme strand in egypte gewoon de hele dag niet anders doen dan kiten slapen kiten slapen kiten heerlijk heerlijk wanneer gaat de klok weer vooruit kan ik mij er op voorbereiden en in mijn agenda zetten
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
hey john wil wel doorraggen maar doordeweeks is nie meer mogelijk ik wil weer naar het heerlijke warme strand in egypte gewoon de hele dag niet anders doen dan kiten slapen kiten slapen kiten heerlijk heerlijk wanneer gaat de klok weer vooruit kan ik mij er op voorbereiden en in mijn agenda zetten Volgend jaar gaan we weer lekker met z'n allen een mooi trippie maken. Had het er gisteren nog effies over met TBK'tje. Gaat goedkomen.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Zag er goed uit Frank82 je nieuwe kite gister Vandaag maar niet gegaan, overal spierpijn en een dikke blaar op me vinger van gisteren Maaarrrr zo te zien is de echte herfst begonnen, volgend weekend wéér meer van deze windsterkte !! Gister was ik vooral bezig bij m'n vriendin in de buurt te blijven, golven lukt haar nog niet helemaal . Vandaag wel lekker vrij kunnen kiten en ging ook een stuk beter dus. De 7m bevalt goed, goed te houden in vlagen van ongeveer 40kn (met 70kg) en lekker snel. De kite vervormd ook helemaal niet en het doek is zo strak als maar kan. Die OR razortjes zijn toch wel fijn
|
|
|
Haring High Richardt
|
ik wil weer naar het heerlijke warme strand in egypte gewoon de hele dag niet anders doen dan kiten slapen kiten slapen kiten En hamburgertjes en spagetti eten. Kunne we al weer boeke ??? Las dat de movenpich hotel in el Gouwna aan het water ligt, kan je vanaf je hotel kiten en hoef je er niet zo vroeg uit, optie misschien of gaan we gewoon naar brazilie Waait het al op schel frank, want ik heb weer eens zin om voor Jan l...l te rijde
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
ik wil weer naar het heerlijke warme strand in egypte gewoon de hele dag niet anders doen dan kiten slapen kiten slapen kiten En hamburgertjes en spagetti eten. Kunne we al weer boeke ??? Las dat de movenpich hotel in el Gouwna aan het water ligt, kan je vanaf je hotel kiten en hoef je er niet zo vroeg uit, optie misschien of gaan we gewoon naar brazilie Waait het al op schel frank, want ik heb weer eens zin om voor Jan l...l te rijde Wat denk je zelf Ries. EGYPTE...forget it. Brazil here we come....
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hoe laat gaan we weg ??? waar ken ik boeke ??? Waait het al op schelli ????
|
|
|
audi
|
naar brazil voor 1 week is een beetje duur en 2 weken zonder vrouw en kinderen krijg ik er niet doorheen
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Morgen middag nog mensen naar Schell.... De windvoorspellingen zijn goed ...de rest van de week ook wel maar met regen Ik kijk morgen even of ik een paar uurtjes vrij kan nemen dan ben ik er om een uurtje of 13.00 uur See You...
|
|
|
robbertvandermeer
|
Volgens de voorspellingen woensdag ook geen regen maar zon en 22/32knopen voor Wijk. Ben woensdag een halve dag vrij!
|
|
|
joosie
|
ha ha jiiiiii-haaaa mooie pics dolfijn ik heb nu nog spierpijn, maar wat was t lekker van t weekend volgend weekend ziet er weer helemaal top uit kijken of ik vd week nog ff eerder bij de baas vandaan kan
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik kijk morgen even of ik een paar uurtjes vrij kan nemen dan ben ik er om een uurtje of 13.00 uur Geld voor mij ook. Als er genoeg personeel is ben ik rond 12 uur pleite.......hoop ik.
|
|
|
Giertje
|
Kan morgen een hele leuke dag worden.
|
|
|
|
Giertje
|
Ik had nog een vrije dag Richard. Maar ik kom pas als als jij een tukkie gaat doen om je voor te bereiden op je nachtdienst
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik had nog een vrije dag Richard. Maar ik kom pas als als jij een tukkie gaat doen om je voor te bereiden op je nachtdienst Das nou pech, heb ze deze week niet. Zie je morge wel met je kouwe balle en gien rubber
|
|
|
|
|