|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Sapperdeflap zeg wat was het weer een topmiddag op Swoody met een strak zonnetje in me porum heb helemaal rode wangetjes gekregen . Heerlijk met de 10 lopen rammen en rausen en skyhigh de lucht in Beste kerst die ik ooit gehad heb, en dat geld denk ik ook zeker voor de mannen die er vandaag bij waren Zometeen me kanaal weer vol dauweh en effe aftanken, en morgen weer om 4.30 het bedje uit.
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was echt lekker vandaag op Schell ..goed gepowerd met de 9 mtr en een lekker zonnetje erbij .. John ...jammer dat je er niet bij kon zijn ,,,maar er komen deze week waarschijnlijk nog wel wat kitedagen .. en waar was De Beun ...
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey kerstvrienden zat inderdaad vast met de kerst maar woensdag ben ik van de partij de hele dag effe alle vlees en drank verbranden JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
gezellig john wil al vroeg naar schell om de heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dag los te gaan donderdag moet nancy werken jammer he kan ik weer een half daggie JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA A
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
't blijft grappig dat je met 2e kerstdag gewoon met 12 graden en een passend zonnetje en zoveel gsjelligheid op swoody bezig bent. Vorig jaar rond deze tijd was het een stuk frisser!! Morgen ziet er niet zo uit, bewolkt en duidelijk minder wind. Maar woensdag wordt dus Big Wednesday nu ook Beun erbij komt! Yiiiiiiihhhhhhhhaaaaaaaaaaahhhhh!!! Dus allen ff de meissies thuis laten en het water op Bij de weg: kwist niet dat Harinkie zo'n goed fotomodel was Erg mooie foto!
|
|
|
|
Langbeest
|
Goed terug van weggeweest, Julie zijn weer lekker bezig geweest lees ik, en dat allemaal zonder mij. van de week effe kijken of we een gaatje vrij kunnen maken.
|
|
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Nou Hermie, je camera doet het goed zo niet perfie... alleen de setup moet wsl nog ff veranderd worden denkk, want of de beeldstabilisator staat niet actief of ik moet serieus checken of ik niet zware beginselen heb van park in de zon of het waren toch gewoon de 'ruige' omstandigheden... Maar ff een filmpie online op het forum zetten van 3,8 GB is denkk niet de oplossing (ik ben ook maar een beginner) Das visseoog vertekent ook helemaal niet, neeh
|
|
|
@LaurenS
|
Wat een zaligheid,morgen en zaterdag zijn in mineur ,voor de rest waait het weer van de planeten... en de temp werkt ook nog mee
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Neem wel elke dag een massage met happy endingggggg Zit volgens mij geen beeld stabielisatie op een gopro hoor Klaas?! Thanks John dat je een paar sprongen voor mij maakt. Kan ik weer met goed gevoel vertrekken. Wat. Een fijne vent ben jij toch eigenlijk hè!! Seeejoeessss
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
John zegt het, de NH-kitekings doen het... sowieso!! en ik tracht het nog een beetje vast te leggen.. Geen beeldstabilistaie, dat zet aan tot denken... of had ik het misschien koud.. Neeh, khad al gemerkt dat als je tegenlicht hebt met alleen maar onrustig water voor je lens het onrustiger wordt. Later kwam ongelukkerwijze een deel van het helmpie in beeld en dan staat het gewoon allemaal snoerstrak!! Gewoon ff op instellen en aan wennen
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Voor morgen ziet het er weer goed uit...Z/ZW en een toenemende wind in de avond hard tot stormachtig .. kan weer een mooie kitesessie worden ... nog meer mensen naar Schell morgen KMNI: De zuid- tot zuidwestenwind is matig, in de kustgebieden vrij krachtig en aan de kust krachtig tot hard 6 a 7 Bft. In de avond draait de wind naar zuidwest tot west en trekt in het Waddengebied nog wat verder aan tot stormachtig 8 Bft. hier het plaatje van Theyr:
|
|
|
franco
|
morgen kan ik er om 14.00 uur zijn frank, word weer ff tijd ook anders weet ik niet meer hoe.
|
|
|