|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey john eerst effe de jury omver blazen dan beginnen pas de optredens op tv zal ze wel meteen mijn kaartje geven voor als hun badkamertje een nieuwe look moet krijgen krijgen ze een lekker kortingkie en effe reclame maken voor kitekings JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo pestlijertje ALOHA volgens mij heb ik nog wat oude filmpjes leggen hier in de elgounakast tis wel heel gevaarlijk je balanceerd op het randje bijna geen vrijkaartjes voor ahoy denk erom klein ettertje
|
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
prive fotograaf MONIQUE ( teigertje Dat doe je niet slim....... dat gaat je klauwe vol geld kosten
|
|
|
|
|
|
S@nd3r
|
Beun misschien kan je ook een optreden verzorgen op het grote 10 jaar kitehigh feest!
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Beun misschien kan je ook een optreden verzorgen op het grote 10 jaar kitehigh feest! Haring en de Gier in het achtergrondkoor haha
|
|
|
PeeWee
|
Beun misschien kan je ook een optreden verzorgen op het grote 10 jaar kitehigh feest! Jaaaaaaa (oftewel Jihaaaaaaaaaaa) Beuntje, beuntje, beuntje, etc. @laurens, wanneer ga je? See joes
|
|
|
Giertje
|
Citaat van So-Surreal Haring en de Gier in het achtergrondkoor. Lars, we gaan naar 3 kite pogingen toch niet bijdehand doen he. En Peter even over je ge plande vakantie. Top man.
|
|
|
franco
|
Citaat van So-Surreal Haring en de Gier in het achtergrondkoor. Lars, we gaan naar 3 kite pogingen toch niet bijdehand doen he. hahahahaaaaaaaaaaaaa er is maar een ding waar deze mannen voor gevraagt worden!!!!!!! dat is de lucht alarm , dus geen achtergrond koortje.
|
|
|
Langbeest
|
@peter Je bent terug man, gaat lekker dit
|
|
|
@LaurenS
|
@laurens, wanneer ga je? See joes
Take off is op 8 maart,vlieg je mee ,staat gemiddeld een lekkere 20-25 kno met 32 graden...Goed voor de 9m2
|
|
|
PeeWee
|
@laurens, wanneer ga je? See joes
Take off is op 8 maart,vlieg je mee ,staat gemiddeld een lekkere 20-25 kno met 32 graden...Goed voor de 9m2 Ik heb ook al stiekem zitten kijken naar de mogelijkheden om alleen die kant op te gaan (vrouw wil niet ergens op een verlaten strand naar kiters kijken). Zou aardig zijn als we tegelijkertijd op Aruba aan het kiten zijn (net als in Cumbuco). See joes
|
|
|
@LaurenS
|
Gesjellig , ik PM je de gegevens wel ff vandaag of morgen
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Citaat van So-Surreal Haring en de Gier in het achtergrondkoor. Lars, we gaan naar 3 kite pogingen toch niet bijdehand doen he. En Peter even over je ge plande vakantie. Top man. Haha vanzelf niet hoor maar verveel me een beetje tijdens deze winterstop, dan jullie maar een beetje online lastigvallen Rond welke maand is het IJselmeer meestal weer begaanbaar met wetsuit trouwens ?
|
|
|
Giertje
|
Lars we hebben dit jaar alweer drie keer gekite in onze wetsuit. En daar je er niet uitziet als een ouwe beer in winterslaap, had ik je wel verwacht.
|
|
|