zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Net terug van Edam....heerlijk dagje met zon en later in de middag begon het ook nog eens lekker te waaien . samen met Peter een lekkere kitesesie gehad..lekker rustig slechts 3 kites op het water...
|
|
|
@LaurenS
|
Ja hoor, die gaat weer in de boeken, knopie of 17 op Edam dus lekker gepowered met de 14m2.Leek wel spanje met deze omstandigheden
|
|
|
Giertje
|
Top mannen het is jullie gegund! Met welke maat kite heb jij gevaren Zwafra? en waar was Tom? Wat zijn jullie plannen voor morgen?
|
|
|
FlyingHigh
|
Ja, waar gaan we morgen genieten???
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ger..ik had je wel verwacht vanmiddag ...goed met mijn11 mtr gevaren...Tom niet gezien .. Morgen kan ik tot 13.30 uur kiten ...moet s,middags werken. maar meestal komt met dit weer de NO wind pas in de midag opzetten kijk wel even.. anders veel plezier ..
|
|
|
Giertje
|
Tom stuurde wel een sms dat jullie aan het kiten waren. maar hij is zeker met z'n kadaver op de camping blijven zitten ( of hij zit gewoon onder de plak). Er was een bergetappe in de tour en die wilde ik zien. Het zal wel morgenmiddag worden voor dat er woei komt.
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Net terug van muiderberg, knoopje of 15 dus ging net met de 12 meter. Vriendin maakt goede stappen vooruit en vaart nu al hele rakken uit. Nu nog hoogte en keren
|
|
|
windstruck
|
Muiderberg was wel net aan met de 12m, paar knopen meer en het was helemaal top geweest. Belooft wat voor komende week voor Muiderberg, ziet ernaar uit elke avond wind
|
|
|
Langbeest
|
Heerlijke avondsessie gehad op Wijk met Tim,Frank en Sander........meeeerrrrrrr
|
|
|
BaSS
|
Woah, verjaardagen en BBQ's dit weekeinde... gelukkig morgen ook wind - lekker muiderberg, 15 mins rijden! :@P
@@Laurens, welke (en waarom?!) 14 meter heb jij? (je hebt toch ook een 15m Airush?)
Morgen Muiderberg!
|
|
|
@LaurenS
|
Nop geen 15 m airush for me mf
|
|
|
Urabus
Geen avatar
|
Prima sessie gedraaid met de 12 meter ging helemaal super.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was lekker op wijk, eerst met de 10m gevaren, toen bierpauze en daarna was de wind wat lichter dus nog ff met de 15m maar dat stelde niet veel meer voor. Heerlijk rustig, met z'n 4en op 't water.
|
|
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Is idd wel ver rijden. Waar zat jij aan te denken Peet?
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lekker filmpie zeker ! Grappig die cameramannen
|
|
|
|