PeeWee
|
Net terug van Schellie. Had te doen geweest met mijn 17m ware het niet dat twee verbindingen tussen leading edge blader en struts gescheurt zijn . Leuk als je weer voor het eerst het water op wil (in Nederland) . Er waren dus wel kijkers maar weinig kiters, alleen een Naish Fly 15m ging heen en weer. See joes
|
|
|
franco
|
Jammer had graag gegaan is al tijdje geleden snik snik
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
geen topsessie voor mij. Laurens en Audi nog t water op zien gaan toen ik wegging maar het was niet echt aanpoten volgens mij
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Windje we rd nog wel iets beter toch uurtje kunnen varen met 13 , alleen verrekte ff een spiertje in mijn kuit dus moest stoppen
|
|
|
@LaurenS
|
Rond elf trok ie an met genoeg druk, toch nog 1,5 uur lekker gepowered gevaren...zalig met het zonnetje... was idd balen Peet met die Zephyr
|
|
|
audi
|
Eerst een uurtje op wind staan te wachten maar daarna super gevaren met de edge. Wat een top kite En Boudewijn je was toch echt een kwartiertje te vroeg weg. Van mij mag de zon altijd wel zo lekker schijnen op zondag.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Was lekkerrrr ...van 11.30 tot ongeveer 13.30 goed gevaren met mijn 11 mtr daarna zakte de wind weer wat in ..toch weer twee uurtjes lekker in het zonnetje gevaren ... Er waren zelfs kinderen die het in zwemkleding het water in gingen ...leek mij nog wat frisjes.
|
|
|
KiteFEEL
|
Wat een heeeerlijke dag! Begonnen met de Fly 15m en een golfsurfboard, toen al snel de twintip kunnen pakken en binnen 15 minuutjes de 10m maar gepakt en echt heerlijk kunnen kiten..
Het leek wel weer zomers! TOP!
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Topsessie gehad vandaag op WaZ! Had de zee helemaal voor mezelf met 17-21 knoopjes . Eerste keer wetsuit vandaag voor mij en totaal niet koud gehad
|
|
|
@LaurenS
|
Topsessie gehad vandaag op WaZ! Had de zee helemaal voor mezelf met 17-21 knoopjes . Eerste keer wetsuit vandaag voor mij en totaal niet koud gehad Voortaan wel ff waarschuwen he,boef .....zat te suffen op het terras Misschien morgen nog ff,je weet het nooit met Oost in de wind
|
|
|
|
@LaurenS
|
Medemblik ziet er goed uit .. 16-20 knuts in de voorspellingen, grote kans dat ik morgen even ga kijken om een uur of 12
|
|
|
robbertvandermeer
|
Ga morgen waarschijnlijk even naar Edam, hoop daar rond 12 uur te zijn.
|
|
|
Langbeest
|
Morgen Italianen op de zaak dus voor mij een "no go mmmmmmmm
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Gaan er van het weekend nog mensen naar zee ? Ik zou graag een keer voor het eerst in Nederland op zee gaan varen, maar ken de spots / parkeerplek etc dus nog niet. Ik heb nog een plek in de auto vanuit Hoorn eventueel, scheelt ook weer in de kosten
|
|
|
robhoffmann97
Geen avatar
|
In de zomervakantie gaan we 2 weken in de buurt van callansoog op een camping zitten. Ik begin net met de sport. Is het in de zomer daar heel druk???
Het is trouwens echt niet zo dat ik overal tegen aan vaar. Ik kan gewoon sturen en heb IKO en alles. Maar het lijkt me niet slim om daar op een kluitje te gaan zitten.
|
|
|
KiteFEEL
|
Uurtje lekker kunnen varen met de Fly´s 15 meters in Medemblik totdat de wind flink afnam. Het lijkt er nu op dat hij weer redelijk aan is gegaan. Aankomend weekend dan maar weer.
|
|
|
|
Giertje
|
Vandaag en gisteren op Edam geweest. Het leek wel of ik op vakantie was op Sal.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Was ook nog ff op Edam , idd je raadt het al , 10 knopues in de vlagen ;-)
|
|
|
|
|
|